Mallans Inn - Puben där du kan ställa sorgen utanför dörren om du vill... Kom in.. även du som tar den med dej

Varför har du den i spisen.

Nej tyvärr. Jag är kass på det. Har hört att det raggas en del på worldfeud så jag aktar med för det. Fast som gammal dumpad skata så är det nog rätt säkert för mej:rofl:

Den passade bra där i. Och så brukar min son och jag spela på mitt gamla nintendo 8 bits där med. Super mario 1, 2, 3 mm.

Har faktiskt eldat en del ändå men inte så ofta nu som förr. Och det brukar ju vara på vintern med lite grillad korv mm. sånt är mysigt.

Har en vedpanna i källaren som jag eldar i för värmens skull, så just elda kan jag inte vara utan.

Hoppas du hittar någon att spela mot.
Tyvärr ska jag nog lägga mig. Jag jobbar denna helgen. Lite på dagen i morgon eftermiddag och natten mellan lördag-söndag. Alltså vanlig taxi. Skolbarnen åker inte de tiderna.

Trivs du med jobbet själv? Och går det bra nu?
Jag har börjat känna efter att jag vill ha ett mer fysiskt arbete igen. Så kanske köra styckegods igen som jag gjorde för 12 år sedan. Eller sopbil, just för att få ut och röra mig mer. Men det måste ju vara ledig plats för att komma intill och sen har jag aldrig skrivit några cv. så känns lika svårt som att dejta. Lika svårt som att hitta boende i lilla samhället här med. Vill bo på radhusvägen nu när jag är ensam.

Haha, nä det är inte så farligt. Bara att spela utan bild så slipper man det :blush:.

skulle vara kul att testa på betapet. hur gör man?

Rätt trött jag också. Trevligt att träffa er ikväll :blush:. Hade varit roligt om puben funnits på riktigt!

Skaffa appen i telefonen, registrera dig och sen är det bara att spela. Finns ett ganska roligt forum där också :+1:t3:. Säg till om du gör det så får vi spela :blush:.

i morgon kanske? Om det är lugnt på taxisidan?

Gört :smile:.

Jag trivs jättebra och den lilla kliniken går mycket bättre än jag kunde föreställa mej. Fast ibland skulle jag vilja ha ett mer rörligt jobb jag också. Eller i alla fall något där man kan få vara anständigt klädd.
Här är också svårt att hitta någonstans att bo. Vill också flytta men det är kört på den fronten. Så länge som sonen går i skola här får jag bo kvar.

Ska också gå och lägga mej. God natt på er.

Jag känner så med. Så länge barnen har detta som hem är jag “fast” här. Men vad som händer sen… Likaså jobbet, då kan man ju jobba när man vill.

Tack för ikväll. Och God Natt ALLA!

Hello, någon här ikväll?
Här blir det koffeinfritt kaffe, vad dricker ni?

1 gillning

Jag är här men jag ska strax gå. Dricker inget äter bara ostbågar

Ska du hitta på ngt roligt @Tellix?

Njae, ska spela pikmin med sonen och få stryk.

Visst var du från Gbg Lynxan?