Livsdrömmen som blev en mardröm

Raderat

1 gillning

Absolut :kissing_smiling_eyes:

@Johan40 din sell-out :joy::joy::joy:

Raderat

Och vi är väl vuxna så och singlar så vi gör som vi vill :grinning:

Raderat

Hon bodde på Ekarp 2 men de flyttade 2012 - hon slänger ut alla sina krokar för dej nu…

1 gillning

Barnen gick i Slimminge byskola - är det där dina barn går lr?

Raderat

Raderat

Galet!!! Hon undrar om du har kollat med Rydsgård?

Jag har sålt in dej som fantastisk nu…sagt att du kan fixa o jobba där du bor - hoppas det är sant :grimacing:

Raderat

Men Johan ska du svika mig nu :wink:

@Lavve och @Johan40 Fantastiskt forum det här. Snart har Lavve säkert fixat både gård med kompispris och gångväg till skolan för dina barn Johan40 . Vadå 5-7 år??? :relaxed:

3 gillningar

@Stillstanding tyvärr måste @Johan40 tacka nej till min hjälp eftersom det blir för långt från @gittan6308 :joy: Skämt åsido kan vi hjälpa varann så är det guld…

4 gillningar

Så är det men kul att vi kan skämta om det :wink:

Raderat

3 gillningar

Ledsen och höra @Johan40
Livet suger ibland rätt rejält, och man ser sitt ex, lalla vidare som om alla åren tillsammans var meningslösa och något man kan bara arkivera i den mörka hörn i något dammigt förråd i deras minne. Kvar står vi, med alla känslorna, sveket och gråten i hals.

Jag lider med dig, då jag går igenom det själv. Din titel är just nu så spot on. Livsdrömmen som blev en mardröm.

@Johan40 - det suger…hon är inte värd en så fin kille som dej. Hon får leva med vad hon har gjort o tro mej - det kommer en dag när allt kommer ifatt henne. Kärlek o styrka till dej