Lämnad för n annan UPPSALA

I kortthet, fyller på med detaljern senare.

Min frus känslor för mig är borta, trotsvatt hon älskar mig och tyckte att jag ör den bösta sim finns.

Under denna fas så har hon förälskat sig i sin kollega. Hon har försökt hallå honom utanför, dels för att hennes tvivel kom före hon hittade honom, men också för att kunna se klart beträffande relation. Det visade sig att hon haft svårt hallå sig borta från kollegan. Nu säger hon att hon nog inte vill hålla honom borta, utan vill vara med honom.

Vi har testat parterapi, men hon har liksom inte velat jobba på relation, dels pga hennes minskade kpbslor för mig. Men säkert mycket för att hon är nyfiken på kollegan. så nu är det slut.

Jag tror att hon gör ett stort misstag som hon faktiskt kommer att ångra. Ett misstag som kommer skaka om hela våran familj med två små barn. Då hennes minskade känslor för mig nog är att hon inte mått så bra på jobbet, varit mycket sjuk ubder pandemin, vi har båda jobbat hemma.

Hur som, mitt hjärta är krossat och jag kan varken jobba eller sova.

Alla är välkomna att skriva. Men jag vill speciellt komma i kontakt med personer i Uppsala-området som har liknande erfarenhet. Jag har nämligen nästan inga kompisar här. Jag har senaste 3åren jobbat hemma och fokuserar helt på barnen och familjen.

/Springaren 35år och två barn 3-7år

3 gillningar

Dessvärre rätt vanligt och hände mig med att hon träffade ny på jobbet.

Den där parterapin som du tar upp har jag nog aldrig hört talas om här på forumet att mam lyckats hitta tillbaka till varandra igen. Det där verkar sällan fungera tyvärr och det finns sällan en genuin vilja från de som träffat ny att backa

1 gillning

Känner igen mig.
Vi försökte lappa ihop relationen med hjälp av terapi i omgångar under ett gäng år. Funkade inte då min ex-make inte riktigt orkade stå emot andras uppmärksamhet.

Bor i Uppsala. 3 barn i ålder 4-11.

2 gillningar