Kriget igång igen

Min kära exmake har varit på semester med sin nya kärlek som han har varit otrogen med i ett halvår . Vi har sålt vårat hus men jag bor kvar för jag får inte mitt nya hus förräns i sept . Han började tjafsa om en räkning som han sms när han var borta att den kunde vänta men nu skulle jag helt plötsligt ha bet när han var borta . Nu fick jag slängt i ansiktet att han skulle ha pengar för möblerna som jag skall lösa ut honom från ,förut var det ingen panik jag kunde lugnt bo kvar så länge jag behövde . Sista han gormade när han gick var att jag minnsan sliter på möblerna som vi har kvar som skall säljas . HUr kan en människa bete sig så här efter 35 år ? Frågade honom om barnen skulle betala nu om dom sitter i soffan ? Kan tro att han fått en hjärn tumör ju är inte klok .Har två månader kvar i detta helvetet men måste orka ! Skall ringa och få hjälp på vårdcentralen imorgon !

3 gillningar

Styrkekram!!!

Du får så gärna ösa ur dig allt du behöver här, men försök vara smart med honom iom. att du är beroende av att allt fungerar iaf något så när fram till september. Bite the bullet :bomb: :gun: :zipper_mouth_face:

S T Y R K A! :muscle:

1 gillning

Ja, vi behöver alla få kräks ur oss skiten vi får kastat i ansiktet! Kul att du frågade om barnen behöver betala mär de sitter i möblerna! :joy:Men det allra bästa om han fått en hjärntumör!:rofl: Det känns alltför bekant och jag undrar om det är något som är helt fel placerat där uppe!!! :joy::joy::joy: Efter 20 år så tror man att man känner varandra men det verkar vi absolut inte göra… Så konstigt!

så fruktansvärt konstigt att en människa kan bete sig så mot sin familj!

Det sista jag sa till mitt ex för 1,5 år sen:

Jag rekommenderar dig starkt att be om en remiss för en skallröntgen, för något är allvarligt fel där uppe!

Vi är fler som funderar på om det finns tumörer el. liknande.

Massa styrka till dig!

Håller med :thinking: föregånde skrivare :laughing:

1 gillning

:joy:Skall jag också göra !!!