Kontaktmöjligheter för de som är ensamma?

Satt och läste i en tråd någon gärna skulle vilja ha möjlighet att träffa andra i samma sits IRL. Vet ju att det är kämpigt för vissa att lämna ut var de bor och de flesta kontakterna sker väl via PM. Men det hade väl varit en bra idé att lägga upp ett forum, tråd, whatever, där de som vil träffa andra kan posta i vilken stad de befinner sig så får de sköta resten med PM?

2 gillningar

Det tycker jag låter som en bra ide.

Hej !
Jag har fått tips av flera att det borde gå att lättare knyta kontakter via forumet. Jag har inte kommit på något bra sätt att ordna det på.

Hälsningar Lena

Skapa ett forum med ett antal undergrupper som typ Stockholm, Malmö, Göteborg och sannolikt ett par till så kan medlemmarna skriva där när och var och hur.

Detta system fungerar utmärkt i andra forum så det borde fungera här också. Det finns alltid någon som tar tag i det och arrangerar det.

Hej!
Nu är jag ny här! Undrar om det finns nyseparerade som vill ses dels nya vänner men också kunna dela med oss vad vi går genom?

1 gillning

Var i landet bor du? Jag vet att det finns de som träffas i Stockholmstrakten, något på g på något annat håll i Mellansverige med å vi är några som träffats nere i söder…

Hej och tack för ditt svar!
Jag bor i Stockholm.
Ska kika runt och se om jag själv hittar Stockholmsbor som ses!

Jag skulle vilja träffa någon inom 90 min från Örebro. Både prata av mig och lyssna på den andra.

Finns det någon i eller kring Östersund?
Ett riktigt långskott… jag vet.

Hej
Jag är gärna vän och kan prata

Jag träffas gärna också :slight_smile:

Har lagt till en kategori “Forumträff” i forumet. Vill ni träffa andra medlemmar så titta på trådarna i denna kategori eller skapa en egen tråd.

Förhoppningsvis kan Skilsmässa.se göra det ännu lättare i framtiden för medlemmar som vill träffas upp utanför forumet. Om ni har några ideer på hur det kan förenklas så skriv gärna ner dom här.

Se inlägg här: http://forum.skilsmässa.se/t/for-er-som-vill-traffas-utanfor-forumet-las-har/3498

1 gillning