Kommentarer om att forumet legat nere mycket under jan/feb 2014

Äntligen är ni tillbaka!! Känns som om det här forumet försvinner när jag behöver det som bäst…Men jag kanske behöver er varje dag nu…och varje natt…Har saknat er…

Det är så tomt när forumet ligger nere. Jag var sjuk under helgen och hade haft tid att läsa mycket, men då var forumet nere. Otur.

Kanske vi kunde få en mejladress till en administratör/kontaktperson så att vi kan mejla när det blir problem med joomla. Då torde felet kunna åtgärdas fortare.

Äntligen är forumet uppe igen, tänker på de som behöver det som mest :wink: vi gamla rävar som är ute på andra sidan klarar oss men jag kommer ihåg hur jobbigt det var när det gick ned och man kände sig som den mest ensamma människan i hela världen. Detta forum är guld värt… GG

Tack för alla fina kommentarer. Och tack för att forumet är uppe igen. Kan man göra nåt åt de här långa avbrotten?

// Utklippt kommentar ur annat inlägg i forumet - Moderator

Saxman: jag känner som dig med forumet! För mig blir det nästan som att man inte orkar skriva här igen när avbrotten utan förvarning blir så långa. Man är så sårbar! Och lutar sig mot forumet! Men undrar om det är någon ide? Men men!

// Utklippt kommentar ur annat inlägg i forumet - Moderator

Hej…Känner samma som er. Detta forum är min livlina och att det ligger nere med jämna mellanrum gör att jag inte vet var jag ska ta vägen med mina tankar, sorg och ångest…

// Utklippt kommentar ur annat inlägg i forumet - Moderator

Det här med att forumet ligger nere med jämna mellanrum, någon som vet vad det beror på? Jag har också märkt det. Serversidan eller?

// Utklippt kommentar ur annat inlägg i forumet - Moderator

Känner att jag behöver skriva av mig men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kom som av mig när forumet låg nere…

// Utklippt kommentar ur annat inlägg i forumet - Moderator

Har flyttat/kopierat kommentarer om att forumet legat nere till denna tråd så att Admin (ägaren av sajten) lättare kan se era kommentarer och eventuellt svara på dom.

/ Moderator AII

Hej jag är en som saknar detta forum när det inte funkar!! Känns som det händer allt för ofta.Är det någon som vet vad som händer…? Så tråkigt när man inte kan logga in när man själv vill och att man kan lita på att det funkar!! Hoppas ni alla där ute har haft det okej!!! Kram