Komma vidare tips

Hej allihopa.
Jag är en kille med två relativt nyligen utflugna barn + att det här också precis tagit slut med ett nästan 2-årigt förhållande.
Känner mig sååå ensam.
Någon som har ett eller flera tips på aktiviteter man kan roa sig med för att träffa folk eller bara för att få upp den egna självkänslan någon millimeter.
C19 i hela världen gör det inte enklare såklart men jag är öppen för allt. Bor i Haninge.

Ett stort hjärta till alla som skrivit här på sajten, jag hejar på er allesammans och hoppas verkligen att ni snart mår bättre och får det ni önskar/vill.

Själv är jag usel på att förklara mig i text känner jag, suck… men nu trycker jag på skicka knappen

4 gillningar

Häng här, är mitt tips :grinning: trevliga människor, en 24timmarspub, alltid ett lyssnande öra s a s…

2 gillningar

De flesta är snälla och konstruktiva här, så det är ett bra förslag!

Annars är det svårt att träffa människor annat än digitalt i dessa tider. Om det inte hade varit corona så hade jag tipsat om att försöka utvidga ett gammalt eller ta upp ett nytt intresse. Det är ju alltid lättare om man har något att prata om.

Själv tycker jag att Twitter är ett bra forum. Det gäller bara att hitta andra med liknande intressen. Vet flera par som träffats efter att blivit bekanta på Twitter, jag har även fått riktiga “IRL”-vänner där.