Kollat på liveporr, ångrar mig rejält

Jag har klantat till det rejält. Det är så att jag har vart inne och kollat på liveporr och vid flera tillfällen även betalat för det. Min fru har hittat mitt konto och även sett att jag har betalat. Hon är självklart väldigt ledsen över detta och jag förstår henne. Detta har fått vårat förhållande att vackla något enormt.

Jag ångrar djupt vad jag har gjort och mår väldigt dåligt psykiskt över allt som har hänt. Känner mig smutsig och äcklig.

Jag älskar min fru extremt mycket och vill inte leva utan henne så jag behöver tips och råd över hur vi ska kunna komma över detta och fortsätta som vanligt igen.

2 gillningar

Prata, prata, prata, låt henne vara arg och ledsen. Gå på familjerådgivning om hon vill det. Ta ansvar för ditt beteende, berätta sanningen i varje detalj och försök förstå varför du gjort detta. Ta henne ALDRIG för givet igen.
Det är för lätt att göra saker på nätet och tro att det inte ska komma fram och att det inte betyder något. Tänkte du att det inte var så farligt, inte på riktigt? Konsekvenserna av detta är definitivt på riktigt. Om man har någon empati så tänker man hur det skulle kännas för dig om den andra parten gjort detta mot dig. Man saknar inte det man tar för givet innan man håller på att förlora det. Där är du nu.

Du har sårat din fru och helt ärligt så har du förändrat er relation helt. Det blir inte som förr igen. Tilliten är borta. Det hjälper inte hur mycket du ångrar dig.

Du kan dock se till att ni får det bättre än tidigare genom att gå på djupet med varför ni har hamnat där ni är nu. Om hon vill ha dig kvar, det beror ju också på hur er relation varit i övrigt. Blev detta droppen för henne?

Vad tror du själv är anledningen till att du gjort detta? Hur lång tid har det pågått? Vad hade du gjort/känt om din fru gjort något sådant här? Tänkte du inte på att detta är ett svek om det görs bakom ryggen på din partner?

Jag är nyfiken för jag kan inte förstå detta hjärnsläpp som många gör trots att de precis som du säger att de älskar sin partner. Inte förrän krisen är ett faktum tvingas ni som par kommunicera på ett annat sätt.

3 gillningar

Vad är oddsen att det dyker upp två inlägg om liveporr samma helg?
Vågar jag säga att du kanske ska läsa din frus inlägg?

Du fattas ert aktivt och korkat beslut. I mina ögon är liveporr otrohet. Så om du vill ha tillbaka din fru är det dags att ta 200%ansvar för det du har gjort.

2 gillningar