Jag har ett konto här som jag använt länge, men har nu skapat ett nytt för att få vara anonym.
Anledningen till det är att jag är så trött. Så så så trött. På en del användare här som tycks få härja helt fritt utan att någon moderator reagerar. Det finns användare här vars enda önskan verkar vara att få folk att må dåligt. Folk som försöker vara ”sköna snubbar” som är grova i mun och inte ens berättat sin egen story (vad gör de ens här!!?) och som agerar på EXAKT samma sätt, under samma namn, på Familjeliv.
Vi har användare som vrider och vänder på vad tusan man än säger och är anklagande, elaka och rentav nedlåtande för att uppfylla sitt eget Gudskomplex (användaren TROR verkligen att hen gör alla andra en tjänst och att hen är såååå mycket mer upplyst och kunnig än vi andra). Denna användare har visserligen delat med sig sv sin egen historia men tycks tro att hen är här som någon slags rådgivare (en roll/titel som hen tilldelat sig själv).
Dessa användare svarar dessutom i varenda tråd/på vartenda inlägg och jag är så ofantligt trött på dem. Kan vi:
-
Tänka på hur vi uttrycker oss på forumet? Det handlar inte bara om våra egna Gudskomplex att få vara rådgivaren, den mest visa, den som bjuder upp till diskussion. Ibland behöver man inte ”utmanas” utan bara stöd och att få bli hörd.
-
Begränsa vissa användares utrymme så att samma personer inte kan komma med samma dravel/pekpinnar/”skön-snubbe-råd” i varenda förbannade tråd?
Om någon vet någon moderator på forumet så får denna gärna taggas.
Tack för mig!