Jaha då var man här

Vad ledsen jag blir när jag läser om hur era partners har förändrats och hur de är/var mot er. Om man ff bor ihop kan man tycka att man får uppföra sig hyggligt.

Jag försöker tänka på en eventuell framtid på egen hand. Oanade möjligheter egentligen!

2 gillningar

:pensive: Ledsen för din skull…

Bra tänkt.
Jag är också där i tanken på något sätt :blush:.

:+1:t2::blush:

Hej! Såg ditt inlägg i forumet, vi letar efter par till ett tv-program och jag tror vi kan hjälpa er med ert relationsproblem. Du får gärna höra av dig på Johanna.larsson@mastiff.se så berättar jag mer. /Allt gott

Ojdå, självaste Mastiff hör av sig när det krisar. Tack, men TV är nog inte rätt väg att gå för mig.

4 gillningar

Ja då var det fredagskväll. Frugan börjar med att åka till en kompis direkt efter jobbet. Det får hon ju gärna göra men i detta läget känns det ju lite i hjärtat. Alla åker hem med ett ”ha en trevlig helg”. Här blir nog inte så trevligt.
Det blir kyligare och kyligare. Förra veckan var det årsdag för min mors bortgång. Jag blev ganska ledsen, men ingen reaktion. Barnen kramade om mig iallafall. Igår hade vi en stor invigning på jobbet i nya lokaler. Inte en enda fråga om hur det hade gått. Så jäkla tråkigt. :unamused:

@FreeFalling Skickar över ett gäng kramar! Är du ensam med barnen ikväll? Gör något mysigt med dem.
Mina barnfria helger ser jag till att sysselsätta mig så mycket jag kan, nu har jag iofs hästar och stall, gräsmatta mm så det är lätt att hitta arbetsuppgifter. Helgerna med sonen gör vi saker ihop, äter god mat, tittar på tv.
Det är svårt ibland och värre för dig som bor i samma hus ff, och det är svårt att hitta den rollen innan hon har flyttat.

Okej, ni ska separera men jag kan tänka att lite omsorg kunde hon delat samt samt frågat ngt om invigningen.

Tack för kramarna! Barnen är i den åldern då de stänger dörren till sina rum. Sitter med en kopp kaffe i köket. Det är ok det med.

@FreeFalling Anytime!

Bra att det ändå känns ok. Min son tycker än så länge det är ok att vara med mig, han läser och äter chips och jag tittar på gamla avsnitt av ”Vänner”.

1 gillning

Snart är helgen över och det har varit kass. Måste aktivera mig med barnen framöver. Att sitta o glo i varsin del av huset går ju bara inte. Vi pratade nyss och för varje gång vi gör det så sjunker faktum in mer och mer. Måste fan förhålla mig till detta nu och agera lite vuxet.

Det tar lite tid att hitta nya rutiner.
Att bara sitta bli jobbigt i längden. Nu är det förhoppningsvis fina höstdagar så passa på vara ute, skönt för både huvudet och kroppen.

Nyss satt vi hela familjen och fikade lite vid köksbordet. Skojade och hade det trevligt. Detta vill hon lämna. Kan inte för mitt liv förstå det.

Det är svårt att förstå. Kan inte heller begripa att mitt ex inte vill leva med sin familj, hellre reser världen runt med sitt jobb, och när han är hemma sitter själv i sin nya lägenheten istället för fredagsmys med familjen. Tror aldrig jag kommer förstå vad som pågår i huvudet på de som tar det steget.

1 gillning

Känns lite själviskt och omoget nästan?
Tycker inte heller att allt är bra här men hur kul blir det i en lägenhet själv en tisdagskväll med exakt samma problem i livet som nu? Minus mig då. Som har varit med henne genom allt i 20 år.

1 gillning

Den insikten kanske kommer till henne när hon sitter själv i sitt nya boende.

Min exmake har sett till att gå in i en ny relation ganska omgående, jag tror att han är rädd för att vara ensam…

1 gillning

Etter bruddet tok det min x 6 måneder med vill festing på byen flere ganger i uken da vi bodde under samme tak og 1 måned i egen leillighet, så gikk det opp for ham at han ville tilbake til meg …

1 gillning

Lät du honom göra det?

Kunde jag heller aldrig förstå och förstår det inte än i dag:frowning: