Skrev min historia för ett par veckor/månader sen.
Allt börja i somras, han släppte bomben att han mår dåligt o att han tappat känslor. Inte älskar mig allt detta pga tjafs under senaste 2 åren. Tjafs om onödiga saker, om allt möjligt men de va tjafs till o från. O jag reagerade på mitt sätt med att stänga ute honom o inte ha kontakt på flera dagar på raken. Jag förändrade mitt beteende efter han sa som det var, jag började prata mer o visa mer o han tog avstånd. Allt annat var mer viktigt. Och så har det fortsatt. Ingen otrohet I bilden heller, jag är 100% säker.
Men han har inte gjort något för att försöka, ja har tagit upp att vi behöver gå på familjerådgivning oavsett men nej inget. Han sa konstant jag vet inget JUST NU.
Igår sista dagen på året tyckte han att nej nu går vi isär.
Jag tog med kläder o annat till mig o sonen. Är hos mamma o ska försöka lösa boende o blir ett väldans pendlande för förskolan men det får gå. Får se hur länge jag kommer orka hålla på. Är helt slut, tom på ord, så sårad.
Jag frågade om det verkligen är över, ja just nu. Vadå just nu?? Jag kände är detta ett skämt för dig eller. Men just nu innebär för alltid. Vi kommer aldrig mer hitta tillbaka till varandra, han valde att ge upp. Sonen blir 5 nu i januari, han valde bort att kämpa för hans skull. Hur kan man göra så? Bara vilja lämna, för att han saknar att älska? Men han kämpade aldrig el försökte. Inget av det, hur kan man bara göra det så enkelt för sig? jag förstår knappt.
Varför är man så ego o inte ens försöker.
Känner sån oro för hur sonen kommer reagera längre fram. Känner att kan skulle vilja byta förskola längre fram o slippa åkandet.
Har alldeles för mkt tankar men ändå står allt still men samtidigt är jag också FÖRBANNAD.