Han har skaffat ny !

Jag skrev för några månader sedan . Min man ville skiljas… det sa han i nov… jag blev helt förstörd… han blev så kall … hård och elak… jag såg på Instagram att han skrev mycket med en tjej… en väldigt ung tjej 23 år . Han 46… jag frågade konstant om henne… hon hängde på hans jobb (han jobbar som ordningsvakt) hon fanns där jämt… han behandlade mig som skit… jag pallade inte… kvävdes … hittade en lägenhet i andra hand… flyttade ut nu i mars…han har skrivit gråtit och bett mig komma hem… att han ångrar sig… ber om förlåtelse… jag kom hem en natt i mars… sen gick han under jorden… han har bedyrat hela tiden att det inte är något med henne…den unga… men nu hänger hon i huset… hela tiden… ungarna är hemma. När hon är där… kompis säger han… mm mm som sover där .? I mitt hus? Hon är 5 år äldre än vår son…!!, 23 år yngre än min man…
Och han gör ingenting åt vår situation… har inte fixat pappet… har inte köpt ut mig från huset… ungarna är hos mig nästan jämt… han betalar ingenting för dom… han har blivit så konstig kall och hård… festar . Hänger med henne… och lever i någon bubbla… jag mår så dåligt… hon i mitt hus… bland mina saker… jag fattar inte ?! Hur kan han…

2 gillningar

Är det inte dags att du, för din egen skull, definitivt INTE för hans, tar kommandot över din situation!?