Han har en ny nu

:slight_smile: @Rulle

1 gillning

känner precis likadant man är inte värd någoting längre!

1 gillning

Jag blir bara rent utav förbannad. Inte vet jag. Men jag drömmer till och med drömmar om när jag mördar mitt ex nya. I am lost in space! Ta dagen som den kommer så gör jag.

2 gillningar

Jag försöker Lisa, jag försöker låta tiden gå, jag har försökt med all hjälp i världen. Inget biter. Jag ligger inte på sophögen och bara tycker synd om mig själv. Jag ligger där och har ont. Ont överallt. Tankarna slutar aldrig och jag känner inte ens igen mina egna barns beteende. De agerar som att den nya familjen alltid funnits, alltid varit självklar. Jag förstår ingenting. Absolut ingenting. Idag har självmordstankarna snurrat men jag har ganska lätt att slå bort dem. Snurrar istället iväg långt bort på relevanta och helt orelevanta områden. Blir vansinnigt trött, lägger mig ner men kan inte somna. Oavsett tid på dygnet. Jag ska läsa vad du skriver Lisa. Jag hoppas kunna förstå.

2 gillningar

Mina varma kramar och många styrkekramar och energi till dig.:heart:️:heart:️

Jag vet hur det är att man inte vill leva, hade inte min kusin varit hemma på helgen (höstlovet), så hade jag inte varit här nu. Flera ggr så höll jag på att åka av vägen till min kusin, men det gjorde jag inte.

Det var min räddning att han var hemma. Jag bodde hos honom och hans fru hela helgen och vi pratade hela tiden. Vi har alltid haft fin kontakt med varandra mera som syskon än kusiner. Vi ringer och träffas nästan varje dag, och eftersom jag inte har några syskon så känns han som min bror.

Jag jobbar 100% och pluggar 100% på distans, försöker att träna flera ggr i veckan, går på dans och nu när det blir sommar så blir det lättare att komma på dans. Värst är det på helgerna med tomheten och ensamheten, men jag tar en dag i taget. Min tur kommer när jag minst anar det, med kärleken.:+1:

Så jag lovar dig, det blir bättre men just nu så är det jobbigt och jag förstår dig. Försök att tänka positivt och se framåt, jag eller rättare sagt vi finns här, så skriv av dig och prata.

Det jag gjorde var att jag skrev av mig på A4 papper, allt och hur jag kände mig. Var jag ledsen, arg, ville skrika så skrev jag av mig. Det kändes bra, men det är inte säkert att det fungerar på dig, men för mig har det fungerat.

Styrkekramar till dig💖

1 gillning

Förstår precis! Fick veta idag att mitt ex är förlovad. Är helt krossad… Förstår inte hur man ska kunna ta sig igenom detta då jag aldrig känt så starkt för någon.
Men tänk på att han skulle valt dig om han älskade dig! Du är helt klart värd en bättre man!

1 gillning