Fysiskt ont av smärta

Hej!
Jag vet inte om jag tillhör gruppen som får skriva här då jag inte går igenom en skilsmässa men jag gör ett försök då jag känner mig helt ensam och har ingen att vända mig till.
Jag och vad jag trodde var mitt livs kärlek, har gått isär på det värsta sättet jag någonsin upplevt.
Kom på honom att ha legat med en annan tjej, ringer upp honom direkt och konfronterar och han erkänner direkt. Jag får vad jag tror är en panikattack och han säger då att han inte har samma känslor för mig och att det ändå inte skulle fungerat.
Det kändes som 3 käftsmällar under loppet av 10 min. Han dumpar mig på telefon och det kändes som att hela mitt liv rasade.
detta hände igår och vi har inte haft någon kontakt men jag saknar honom så fruktansvärt mycket. Hur kan man sakna någon som gjort mig så illa?
Jag studerar samtidigt juristprogrammet och har två tentor nästa vecka som jag inte vet hur jag ska klara av.
Jag måste flytta hem då jag bodde hos honom och det känns som att mitt liv är över. Snälla om någon förstår hjälp mig. Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom det här…

2 gillningar

Vi alla här har olika historier. Jag har både lämnat och blivit lämnad. Sorgen och smärtan efter kärlek som inte fungerade känns både psykiskt och fysiskt. Men. Jag vill tipsa dig om att lyssna på podden LifeCoach avsnitt 34-36. De handlar alla om känslor och hur du kan hantera dem. Så länge du låter känslorna fara omkring i dig själv så är du kvar i ditt eget känslofängelse. Genom att du accepterar vad som gång och förstår hur du kan hantera dina känslor så börjar du se ljuset. Lyssna! Ge podden en chans! Den har räddat mitt psyke och flera andras :heart:

1 gillning

Alla får skriva här! =)

Men din historia låter som tagen ur en mardröm, förstår om du knappt orkar stå på benen!