Forumträff - Stockholm lördag 11 Mars 2017

Hej alla

Då jag fått en del meddelanden om NÄR nästa forumträff är, så tänkte jag dra ihop ett här.

Lördag den 11:e Mars klockan 16.00, träffas vi vid Vetekatten. Det behöver inte bli där, men det verkar vara en bra träffpunkt som vi haft.

En notis är att jag KANSKE inte kan komma, men självklart vill jag det så ska se till att jag kan. Men drar ihop det ändå för alla andra.

Så, bara komma, som ni är, inga som dömer. Vi har fått ihop ett gäng varje gång, och vi växer. Gråt om ni behöver, prata av er, dela med er. Vi är alla likasinnade och trasiga. Vissa har kommit längre, för vissa är det mer färskt. Oavsett är ni välkomna.

Är det något ni undrar är det bara att skriva det här eller om ni inte vill vara öppen skicka mig ett privat meddelande.

//Armadeus

7 gillningar

Kul initiativ och det var så lyckat sist, trots att vi hamnade i en bastu :grin:.
Jag tror tyvärr inte jag kan komma den här gången men är det nån i Stockholm som inte har nåt för sig ikväll så tänkte jag gå på fotografiska. Vi kanske ses där :wave:

Jag kan ha svårt att komma den 11/3 men ska försöka hitta någon som kan vara med barnen och återkommer med svar under veckan. Är det någon som har en stund över redan denna helg, 4-5/3 så har jag många luckor i kalendern!

Jag hade behövt träff den här helgen, men vi ska fortsätta fira födelsedag så det är bara att bita ihop

Jag har barnen denna helg, så för mig det är kört för min del och jag har ingen hjälp alls med dem för ingen familj här så…

Någon som kommer på lördag,någon…?

Jag funderar på att våga mig ut utanför min comfort zone och komma på lördag :slight_smile:

3 gillningar

Jag tänkte komma :grinning:

2 gillningar

Hej Alla,

Nu är det torsdag, nu skulle vi behöva veta vilka som kommer.

Så skriv om ni kan komma, vet att det är många som undrar. Det kommer bli givande som alla de andra träffar vi har haft.

2 gillningar

Kommer försöka komma på lördag (har en gammal sjuk mamma som det är kritiskt med).
Vill höra hur en fika slutar i en bastu?! Kram

3 gillningar

Undrar också om bastu betyder att det var ett varmt ställe elr om det faktiskt var en bastu?:sweat_smile:
Jag kan tyvärr inte på lördag men kommer gärna med nästa gång!

2 gillningar

Jag kommer.Hur många blir vi?

2 gillningar

Jag kommer om inget oväntat inträffar. Ska bli roligt att träffa er alla! Kram

3 gillningar

Hej på er! Jag kommer idag men kan bli lite sen:( Kan ni skriva om ni går någon annanstans?

1 gillning

Vad bra. Jag skriver om vi går nägon annanstans

1 gillning

Hej. Samma här.

Hur känner man igen er?

Jag står utanför Vetekatten nu, svart jacka, uppsatt hår

Är sen o kommer först om ca 15 min. Kan du meddela ev kännetecken om ni går in o sätter er
eller om ni går till annat ställe?

Hej på er!
Ledsen att missa detta idag men kommer gärna nästa gång.
Ät nåt gott för mig :slight_smile:

1 gillning