Forumträff - Malmö 2017, Lördag 21 Januari

Nystartad tråd för den gamla skånetråden.

Diskutera nästkommande Skåneträff här. Datum, plats etc.

/Admin

Uppdatering:
Ändrar ägare av tråden till Nov28 så att hen kan ändra datum osv i titeln, om nödvändigt.
/Admin

Hej

vilka är intresserade av att ses?

Jag bor i Malmö.

Skurup

1 gillning

En bit utanför Malmö men inga problem att ta mig in.

1 gillning

Intresserad :blush:

1 gillning

Skall vi träffas eller vänta och se om där dyker upp fler som vill följa med.
Det blir kanske svårt för alla att prata om vi blir för många.
Kom med förslag
Med vänlig hälsning, nov28

Finns många trevliga fik i lund inom tio minuters gångavstånd från stationen.
Bor i Ängelholm men allt är ju i närheten i Skåne.

Du har en poäng…

Kanske lika bra att få till en träff.

helgen v 3? 21 jan (lördag)

Ja det passar mig bra med lör 21 ,vi kan ta en fika någonstans eller en öl om du vill det.
Och jag är lätt att umgås med.

Här är en till som bor i Malmö :smile:

Du är välkommen @Trolla om du vill träffas och prata ut lite över en fika, vi sitter ju alla i samma (sjunkande) båt.

Hej!
Jag är nybörjare här och bor i Malmö

Hej mss
Du är välkommen

tack

Tack, jag kommer gärna.

Hej Trolla
Ja men vad trevligt,jag måste kila iväg strax men kom gärna med förslag om tid o plats så återkommer jag till dig.
Ha en bra kväll.

Synd jag inte bor i era trakter, för lågt bort tyvärr annars hade det varit trevligt att vara med! Bor utanför örebro så det blir för långt att åka :star:

1 gillning

Kul, några till jag sitter faktiskt och funderar på hur vi ska träffas…

Fika verkar ju det vedertagna.

Ett annat alternativ är ju att ses hemma hos mig. Bor inne i Malmö men det går snabbt med bussen hit.
Att fika är trevligt men kaffe kan jag fixa, te har jag också och det finns plats och man behöver inte betala. Bättre musik, trevligare miljö och man kan komma o gå när man när man vill. Det kan man annars såklart också men ni förstår nog.

1 gillning

Mycketbesviken
Vad kul att du ställer upp och bjuder hem, jag kommer gärna, bestäm du tid så får man komma om det passar.
Och vi tar det som det blir, inga krav eller förväntningar utan det blir vad vi gör det till tillsammans.

det går bra att komma tidigt, jag sover ändå inte så mycket nu för tiden… :slight_smile: :frowning: