Forumträff i Stockholm lördagen den1/4

Hmm, vet inte ens hur det ser ut därinne…@starlight , har du någon bra träffpunkt där? Annars kan jag skicka mitt mobil nummer så det blir lättare att hitta varandra.

Egentligen hade det ju varit trevligt och veta att vi fått ett bord att sitta vid…

Hur många är vi?

I bästa fall blir vi ett gäng på 9!

Hej, jag kan också komma. :slight_smile:

är 19:00 en bättre tid

hej!
Ses på lördag den 1 april i lobbyn på Scandic Grand Central på Kungsg 70.
Tid: 19 tiden
Plats; Scandic Grand Central på Kungsg 70:
https://www.scandichotels.se/hotell/sverige/stockholm/grand-central-by-scandic/galleri?carousel=true#image-3

3 gillningar

Låter bra! Ser framemot att träffa er alla!

Är där 19:00!

Vad roligt och varmt välkommen!

Bra förslag och kul att träffarna är så pass frekventa🌷Jag kommer gärna om jag mår bättre! Vaknade m ont i halsen och sjukkänsla. Hoppas det går över, behöver verkligen komma ut😢

Hoppas du mår bättre till kvällen, @Reverie, hur känner jag igen er alla? :blush:

1 gillning

Kan tyvärr inte ikvöll. Hänger görna på vid annat tillfälle. Kram

Hade också gärna kommit i kväll men har “möte” eller vad man egentligen ska kalla det med X :grimacing:.
Ser inte fram emot det men det är dags att jag sätter ner foten och hur jag vill ha det i framtiden och inte dansar efter x pipa som hittills (ska göra mitt bästa iaf) :relaxed:
Kramar från framtidstro

1 gillning

Då tänker vi på dig ikväll och hoppas att det blir ett bra möte!

2 gillningar

Tack @morgondag
Det värmer det du säger. Känner att jag kan behöva all support som finns. Är faktiskt nervös. Men jag hoppas ni får en riktigt trevlig kväll och utan en enda tanke på våra falska x därute :grinning: :+1: party on :beers:
Kramar från framtidstro

1 gillning

Vi ska gör vårt bästa för att stänga dem ute! Vi får ordna en till träff snart och hoppas att vi kan ses då.

1 gillning

Lycka till med mötet, allt kommer att gå bra :sparkling_heart:

1 gillning

Jag måste bli hemma ikväll och kurera mig. Synd! Ser fram emot nästa träff med forumet​:heart: Hoppas ni får en trevlig kväll!:wine_glass:

Hallå!
Det har tyvärr spårat ur totalt här med diskussioner med x. Jag ska försöka samla mig och komma men det blir senare.Hur känner jag igen er? Kan meddela var ni sitter/står?
Kram

Tack @Luckepucke :relaxed:
Jo jag hoppas att det går bra. Vi tar en träff snart igen tycker jag :+1: en fika eller drink går lika bra för mig. Hoppas nu ni får riktigt roligt ikväll.
Kram framtidstro

1 gillning