Forumträff i Göteborg

Om OK så kan jag också tänka mig att ses i Göteborg.

Hej!
Är nu på detta forum. Finns det ett nätverk/träffar för nyskilda i Göteborg?

MVH

Ny på detta forum ska det stå…

Jag tycker det vore intressant att få till en träff någon gång i januari-februari om det finns intresse. Är vi några här, kan man ju också ta med sig några andra som man kanske känner, som är i samma situation.

Jag är 46 år, kvinna, nyskild med två barn (6 och 12 år)

Jag har 10 mil till Gbg, kan tänka mig att ses.
Är barnfri ojämna veckor.

1 gillning

Har än sålänge bara ägnat mig åt att läsa massa trådar. Hänger gärna med på träff i Göteborg om datum stämmer.

1 gillning

Intresse finns här också, från en nyskild & smått sönderstressad företagare tillika far till barn med funktionshinder.

1 gillning

Samma här. Mitt uppe i en pågående och mycket uppslitande skilsmässa så det hade varit uppskattat att prata med andra.

1 gillning

Hej igen och god fortsättning på det nya året. Vi verkar vara några här som vill ses i Göteborg. Så trevligt :slight_smile:

Vad säger ni om brunch, söndagen den 27 januari eller lördagen den 16 januari? Ett förslag på ställe med god brunch är Kafferosten på Linnégatan. Typ kl 11?

Ha det gott!

27 januari eller 16 februari ska det stå…

Kanske under våren…_

Så roligt @Mayitbe och @Annabell, då är vi iaf tre som kan - passar båda datumen dig också @Annabell? Tycker ni det är bra med brunch?

Hej!
Jag kan 27/1, tyvärr inte 16/2.

@SkildiGBG Hej! Tyvärr funkar inget av datumen. Ser svårt ut närmaste månaden…

Skulle kunna fungera 27/1. Hänger gärna på om det funkar och blir något!

@Skalman, @Mayitbe och @Starksvagjag - ni verkar alla kunna den 27/1. Tycker ni brunch på kafferosten kl 11 blir bra? Så trevligt att träffas :blush: Någon annan som vill hänga på? Synd @Annabell att du inte kan. Det får bli en annan gång. Ha en bra måndag alla.

Vi ses

1 gillning

Bra initiativ @SkildiGBG!

Har skapat en ny forumtråd åt dig för den här träffen och lagt ut en notis på förstasidan. Blir lättare för meddlemmar att hitta.

Låser denna tråd nu.