Forumsträff Stockholm Lördag den 17:e Juni

Halloj,

Tänkte höra för eventuellt intresse att träffas nu på lördag för en forumträff. Fika eller ett glas någonstans. Men det kan vi se vad för intressen det finns.

Så skriv upp er om ni kan komma så jag ser hur många som är intresserade. Återkommer med tid och plats lite längre fram.

Jag själv ses gärna runt kl 16-tiden +/- någon timme, Fika så som ta något och dricka om.

Anyways, nu är det uppe. Säg om ni kan komma och vad ni helst vill göra så spikar vi något.

Kram till er alla

//Armadeus

Halloj @armadeus
Jag är gärna med på en fika. Tror att 15 tiden passar mig bra. Vad säger ni andra?
Kramar från framtidstro

1 gillning

Åh, vad trevligt! Tyvärr kan jag inte på lördag. Hoppas det blir något snart igen.

Jag är på :sparkling_heart::sparkling_heart::wave:

2 gillningar

Jag vill komma med! :smiley:

1 gillning

Hej, låter trevlig, hänger gärna med! :grinning:

1 gillning

Jag känner också att en fika vore trevligt. Klockan 16.00 vore nice

så, puffar nu tråden,

De som kommer är @Luckepucke @Hovislinda @Pion @framtidstro

Någon mer?

@morgondag har jag inte träffat på länge, vore kul om du kom
@namnlos kommer formodligen, någon mer?

1 gillning

Skulle jättegärna komma men ska tyvärr försöka komma överrens om bodelningen med x-t på lördag em…:disappointed:

Jag kan tänka mig att komma :slight_smile:

1 gillning

Jag skulle gärna komma men har en grej inplanerad. Kanske dyker upp lite senare om jag hinner. Ni andra som funderar på att gå - gör det! Brukar vara väldigt skönt att få träffa andra och prata av sig. Ingen dömer. Kram! :slight_smile:

2 gillningar

Hej @armadeus
Har du tänkt ut var vi ska träffas?
Och någon som är inne i stan redan runt 15 tiden som vill träffas redan då? Kanske skaffa bord tills övriga dyker upp?
Kramar från framtidstro

Just nu ser det ju ut att bli kanonväder på lördag så varför inte ses vid vattnet? Finns två allmänna bryggor på mitten av Strandvägskajen tex dit man kan ta med sig något att äta och dricka i all sin enkelhet. Dvs pic nic på bryggolvet. Finns även en stor uteservering på Liljeholmskajen som heter Oscars Veranda. Vidare gräsmattor på Djurgården eller andra ställen.

Jag träffas helst i stan som vanligt. Och sedan kan vi när det är samlad trupp gå någonstans beroende på vilja och väder.

Så, tänkte imorgon klockan 16.00 utanför Vetekatten (vanliga samlingsstället)

Sedan kan vi se vart vägen leder oss.

Ses då

1 gillning

@armadeus Hade väldigt gärna följt med men kan tyvärr inte då jag behöver vara hos barnen. Önskar er en riktigt mysig träff !

1 gillning

Tyvärr får det bli en annan gång för mig. Fungerar inte så bra med kommunikationerna till storstan. Hoppas ni som går på träffen får trevligt.
Framtidstro.

Ok, vill veta idag vilka som kommer idag.

Vi träffas klockan 16.00 utanför Vetekatten

Kungsgatan 55

Jag kommer

1 gillning

Tyvärr

Jag kommer! :+1:t2:

2 gillningar

Vi har gått in. Skriv om ni kommer