Ensam, övergiven och så trött

Mycket av dina frågor har grabbar som @Ike och @Skipper gått igenom.

Kolla in deras story

Alltså frasen ” jag har inga känslor för dig längre” verkar på riktigt betyda ” jag har känslor för någon annan”! Hade jag hängt här på forumet lite tidigare, när X begärde skilsmässa så är det mycket jag skulle ha fattat, frågor jag skulle ha ställt… och ”det är inget mellan oss” är en annan klassiker. Kan betyda lite vad som helst, tror jag, kanske ” vi har i alla fall inte haft sex - än” eller ” det är bara sex, ingen riktig relation”

5 gillningar

Hur går det? Här är det charader nu när min pojk från tidigare förhållande kom över. Han vet, men ändå ska hon prata på som om inget har hänt…så falskt

Usch…:sleepy: Ännu ett äktenskap som går i kras för nån tappar känslor… Jag gjorde som du @Marialoppan…Tyckte min fru umgicks o hade lite för mycket konversationer på sociala medier med en kollega. Ställde henne mot väggen och sa att jag inte tyckte det var så roligt… Baam plötsligt hade hon bara kompiskänslor för mig…Efter 26 år.
Har skrivit om det i min tråd här…
Kände som du oxå…Det händer bara andra, men ju mer man läser här desto vanligare är det tyvärr…
Själv är jag nu skild,gården är på försäljning, får nya lägenheten imorgon och xet bor hos sin mor… Allt bara på 7 veckor…
Men som alla härliga medlemmar här säger…
Du är inte ensam…Vi finns här för dig och fast det inte känns så nu så kommer det bli bättre…Kämpa.

4 gillningar

Ja igår betedde han sig märkligt. Skojade med mig, sökte fysisk kontakt. Tror jag sa 3 ggr att det är du som vill skiljas, inte jag, så håll inte på att skoja med mig.
Idag jobbar jag kväll, han jobbar dag. Dottern är lämnad på förskolan. Så tills dess att jag ska till jobbet ska jag bara andas :heart:

2 gillningar

Åh, skönt att jag inte är ensam i min reaktion. Han verkar tycka att det är fel av mig att ha reagerat som jag gjorde. Och visst det kanske det är till en viss grad men inte helt och hållet.

Tänk om jag bara kunde få en lägenhet snabbt så jag såg ett slut och en ny början. Vill ha mitt eget ställe så jag kan börja läka… :pensive:

1 gillning

Tyvärr stämmer känslan när man misstänker något. Själv brakade det loss för 6 månader sedan. 7 år, två små barn 1 loch 5, nybyggt hus hela jävla kittet. Dumpade mig så hon kunde vara med sin nye varje ledig sekund. När det var som värst blev det tyvärr psykakuten medan hon körde på. Men jag överlevde… Jobbet och psykologen räddade mig samt mina vänner. Idag är det bra, inga mediciner, sover bra och hon är bara en stor svart fläck i mitt liv. Det mörkret jag befann mig i var det värsta jag upplevt, helt obeskrivbart. Jag vet hur man tar sig ut från det, men när man väl befinner sig där känns hoppet obefintligt.

7 gillningar

Starkt som fan @Fight4Life, kämpa på mannen

1 gillning

Hur lång tid tog det för dig om man får fråga? Att komma över henne och må som du gör nu?

1 gillning

4,5 månader. Otaliga psykologbesök. Sen gjorde hon en jädra rökare. Hon flyttade ihop med snubben samma dag hon flyttade ut. En månad senare kom hon snyftandes, gråtandes visade ånger etc. Jag köpte det, vilket jag Aldrig skulle gjort. Sa hon gjort slut med honom… En vecka senare tyckte hon vi bara var kompisar? Och tog tillbaka snubben. 10 dagar och 3 rundor hos psykologen blev det, ett riktigt jävla mörker. Sen vände det. Psyket orkade nog inte med hennes förstörande av mig så all ångest, nedstämdhet började försvinna. Jag insåg tillslut vilken slags människa jag varit tillsammans med som bröt ner mig totalt, inte en utan två gånger. Och då har vi t.o.m två små barn tillsammans! Nej, aldrig mer säger jag, aldrig mer… Men hade hon inte förstört mig den andra gången hade det nog tagit längre tid att vända Nu visade det sig vad hon gick för.

3 gillningar

Förstår dig, intressant att läsa. Tror att i många fall är det nog lättare (tyvärr) att gå vidare fort om dom lämnat eller behandlat en riktigt svinigt. Då vet man liksom direkt att här finns INGEN väg tillbaka. Svårare att acceptera och gå vidare då bara kärleken och känslorna är grund till att dom lämnar. När det inte finns någon ilska eller hat att klamra fast vid mot den andra parten. Ja ja bara lite tankar :slight_smile: tack för att du delade med dig :+1:

1 gillning

Åh men gud… Kände igen mig i det du skrev. Jag börjar se ett ljus men vissa dagar är så svarta och ångesten river i bröstet. Börjat klandra mig själv. Så idiotiskt…

1 gillning