En rolig grej mitt i all sorg.. varför heter vi som vi heter

Ska vi ha kräftskiva :slight_smile:

Ja jag heter som jag kände mig första gången jag hittade hit :wink:

1 gillning

kräftskiva ha ha vore rätt åt vissa :wink: Lost, hej :cool:

Gör väl inget om det är “avels” djur äkta svenska flodkräftor

Tycker absolut vi måste ha fler träffar! Önskar att vi alla som är här skulle kunna ses :wink:

önskar jag också vore kul att få se fler… 2012 du bor ju Gbg, du får komma upp :wink: och Lillvovven bor väl utanför Uppsala, det är ju inte långt… vi har många fler som det vore jätteroligt att se, kanske vi kan få till något inpå det nya året !!

Jag hänger med på en träff fast den är i Sholm. Jag har bott där i 25 år så jag återvänder gärna.

då så vi satsar på januari eller hur folks? :stuck_out_tongue:

Skulle vara jätte roligt man har ju redan en uppfattning om hur ni är men skulle vara kul med ansikten

det var jättehäftigt, vi var 6 st från forumet som satt bort x antal timmar på capri en tisdagskväll, bara ältade och ältade, något som de som lämnat skulle dö om de hörde… allt vi sa och vad vi skällde på dem sen :wink:

Tja - Disab hette en av våra hästar. :slight_smile:

1 gillning

Absolut Ingen Idiot - En del av mitt svar till min man när jag blev så förbannad när han undrade [U]hur[/U] jag lyckades kapa hans mail och Facebook eftersom han vet att jag definitivt inte är korkad… under dessa helvetesveckor så har min självbild vuxit. Jag har tillåtit [U]mig själv[/U] att tycka att jag är smart, snygg, godhjärtad och unik! Precis som [U]ni[/U] är!!

1 gillning

Brummelisa, för jag tycker hon ser så gullig ut.
Sen att jag är man spelar väl ingen roll :slight_smile:

2 gillningar

Med så många nya medlemmar så tycker jag att vi bumpar denna tråd! :slight_smile:
Varför heter vi som vi heter?

Chockad säger väl kanske sig självt. Jag såg det inte komma och trodde aldrig det skulle hända oss. Sen att alla våra vänner säger samma sak gör inte namnet mindre sant…

1 gillning

har ett urtråkigt namn, kallas för gisse och det blev gissegisse, står inte för något annat än jag bara men det är good enough :wink:

California, ja. Varför döpte jag mig till det här på forumet. Varmt, skönt. Någonting som kändes avlägset från just hur mitt liv var vid första inloggningstillfället. California. Varmt, soligt och skönt. Som jag vill och som jag vet att mitt liv kommer att bli efter allt elände med skilsmässan. En framtidsvision full av hopp. :slight_smile: Flum! :smiley:

1 gillning

Jag skulle vilja att det fanns “gilla”-knappar i forumet.

Min stora sorg i detta är bla att plötsligt ha blivit betydelselös, oviktig, oälskad - kort o gott “utbytt”. Det symboliserade hur jag känner mig. Utbytt, som en strumpa med hål i, som man bara kastar…

1 gillning

— Begin quote from Chockad;35405

Jag skulle vilja att det fanns “gilla”-knappar i forumet.

— End quote

  • gillar *