En rolig grej mitt i all sorg.. varför heter vi som vi heter

Jag kan börja

Nu 3 - först ville jag heta MMW men det hette jag på familjeliv och där ville jag inte va. Så ville jag heta något positivt, då jag trots allt är en positiv person och bestämde mig för att det är ju lite positivt de ialla fall e vi. Jag och mina barn o en hund. Kände att de va lagom annonymt. Jag bor i Göteborgsområdet.
Kram

angst - tyska för ångest. Bor också i GBG-området.

1 gillning

å jag kallas för gisse och så blev det gissegisse, tänkte inte så mycket på det utan det var enkelt :wink:

1 gillning

Stabilt byggd, snäll, lite tunnhårig och har ett träsk på tomten.

2 gillningar

Kände mig just så som namnet. BEDRÖVAD. o känner så än…

1 gillning

Jag ville se framåt; 2011 har lätt varit det värsta året i mitt liv; 2012 måste bli åtminstone lite bättre. Just nu känns det oklart med den saken, men symboliskt. Kanske får byta namn efter nyår. Bor i Göteborgsområdet.

1 gillning

Skrattar, fan va bra vi e!! Vi är så bäst bäst bäst e vi. Vi kämpar och stöttar. Nu djäklar alla vänner. Varit så sjukt deppig igår kväll, natt och morse och så öppna jag denna tråden och kände att livet är så mycket mer!!! Ni vet vad jag menar. Jag fick lite andningshjälp av er. Tack. Himla massa kramar

Fyller år nån gång i juni.Gissa när? Bor i värmland.

Tack själv; Nu3 och alla andra. Jag har förresten också en hund, Nu3. Och två katter. Och en häst. Exet hatar alla djuren.

När jag “bodde” här förra året undrade jag/vi samma sak. Vad döljer sig bakom våra “nicks”?
“Papabear” då jag är snäll, 1,96 lång och vägde (då!) 128 kg. Nu väger jag 108 och är i bättre form än på 15 - 20 år.

Jag är också från Värmland, men tyckte landskapsdjuret (varg) inte var så kramvänligt:-)

2 gillningar

Bra namn vi har:)

Ha ha, varg för för roligt. De va jätte kul. o att ditt x 2012 hatar alla djuren. Så komiskt. Åhhhhh vad jag gillar er.

bor i stockholm glömde jag säga men gissegisse är ju inte så innovativt men det duger :wink: mitt x eller vad i helskotta han nu är tycker väldigt illa om våra katter, han har aldrig gillat dem men vi köpte dem ändå, över hans huvud jag och barnen, ha ha…

Så säger mitt ex att jag gjorde, köpte djuren över hans huvud. Men det är inte sant. Han sade ja till vart och ett av dem. Utom kanske en kanin som vi hade en gång, men den är död så den behöver han inte hata.

ja han sa aldrig nej heller, bara sa att nä varför ska vi ha det? för att vi bor på landet och vi andra vill ha djur, barnen älskar djur… så han var med och tittade på dem, vi bestämde tillsammans vilka 2 vi katter vi skulle ha och allt var frid och fröjd… men nu i stridens hetta så har jag kört över honom och han var inte alls! med på att köpa dem… nähä konstigt att han betalade för dem då… :wink:

2012 -läser ditt inlägg om kaninen. ROlig du är. mitt iall bedrövelsen så fixar vi att skratta och skriva roliga saker. Kram på er.

Varför Rädd? När jag bestämde mig för att jag ville skiljas för snart ett år sen (herregud va fort det går) var jag arbetslös och så otroligt rädd för framtiden. Fick rätt snart ett jobb som jag älskar, flyttade till en grannkommun och barnen och djuren (4 katter och 2 hundar tyvärr dog den ene hunden i somras) valde att bo med mig. Jag bor åxå i Värmland. Vi kanske skulle ha en egen Värmland med angränsande landskap träff till våren?

1 gillning

låter som om du mår bättre rädd? vi har haft en stockholmsträff, urkul :wink:

Lillvovven Har använt namnet förut på nån spelsajt har nämligen en ganska stor rottistik som heter Lillan fick även en rottis valp i midsommras av min man så namnet fick ytterligare en innebörd.
Bor kvar i huset utanför Uppsala med 5 barn (det 6:e har flyttat hemmifrån) 3 hundar 6 katter 10 kaniner 1 häst fiskar och makens Kräftodling

1 gillning

ah Uppsala? jag bor i Sigtuna :wink: makens kräftodling, spännande…