En kaffe i Göteborg 5 juli (2020)

Å DET hade jag velat även om jag har 3 timmar. Men då är det mammavecka så funkar inte. Avundsjuk! Hoppas ni får en fin träff alla kloka människor💕

Tveksam 5/7. Andra veckan när jag har barnen i sommar…

1 gillning

@Ike Barnvakt en stund? Farmor och farfar åker med och tar Paddan?

Söndag 5 juli, kl 14.00. Vi ses innanför grindarna (entrén åt järnvägsstationshållet, Drottningtorget).

Jag funderar lite på hur vi ska känna igen varandra. :slight_smile:
En nejlika i handen? Hatt på huvudet? En skylt med “Singelklubben”?

4 gillningar

Att hitta varandra brukar vara rätt lätt då alla är lite smått förvirrade och uppspelta vid en sådan här träff. Ungefär som när man kör taxi så märker man skillnad på de som beräknas åka eller ej, men visst kan man ta fel någon gång, samtidigt har ingen blivit sur ändå för det.

Jag kanske dyker upp men vet inte än hur sommaren blir pga omständigheterna.

3 gillningar

Får se, skriver in det i kalendern

3 gillningar

Är det ok om jag som är ny på forumet ev hänger på? Låter väldigt kul! Osäker än om jag kan få till det dock.

2 gillningar

Bara att hänga på @EvaLi1 !

1 gillning

Tack! Ska se om jag kan få till det. :slight_smile:

Skulle mycket väl kunna hända att jag fikar med fel sällskap. Jag är ansiktsblind och har tagit fel på personer några gånger. Nu vet ju ingen hur någon ser ut, men det löser sej nog.

Haha, jag hittar på något bra kännetecken beroende på vädret! Uppdaterar när vi vet mer om den saken! :open_umbrella: :tophat: :sunflower:

1 gillning

Det är ju så man lär känna oväntat nytt folk :grinning:

Hehe ja och vill det sej riktigt illa kan man gå på dejt med fel kille. Har hänt för länge sen…

Det är ju ett perfekt uppslag till en romantisk film!
Med Hugh Grant i huvudrollen…eller vänta lite…det finns väl någon ny yngre förmåga att ta till… :grinning:

Lite nyfiken ? bor själv i Norrland i Hälsingland

Lite sugen att hänga på och fika i min gamla hemstad men kommer nog inte ifrån. Dels är det min födelsedag och barnen vill säkert hitta på något dels känns en tripp på 50 mil lite väl häftig för en fika så jag stannar nog tyvärr kvar i Stockholm. Får passa på att åka till Göteborg med barnen under semestern istället.

1 gillning

Det ser ut som att jag kanske kan.

4 gillningar

Jag kommer inte. Har barnen plus jobbar den helgen. Hoppas ni andra kommer ha trevligt!

@skildkille81 Tråkigt för oss, men förstås gott att få vara med sina barn!

1 gillning

Vi verkar bli ett gäng, vad kul! Vädret ser just nu lite mindre kul ut, det ser ut att bli så kallat “solregn” eller helgardering, vilket ni vill. Men det kan ju ändras innan söndag, det är ju ändå Göteborg!

6 gillningar