Dubbelliv 4,5 år och många fler

.
Så då drar ni båda två den här valsen ytterligare ett varv alltså… eller vad tänker du själv egentligen?!

nej det går inte. Han ska iväg imorgon och titta på en andrahands lägenhet.

Min mamma o syster ska vara kvar.

Men vi bråkar inte och det vi lovat varandra är inte kärlek och fortsatt förhållande utan att vi ska göra separationen snyggt

3 gillningar

Bra, fortsätt kör på den inslagna vägen och vik aldrig ner dig :muscle:

1 gillning

Usch, vilken jobbig upplevelse du haft!
Sänder massa styrkekramar!

Fint att du kunnat få hjälp. Hoppas ni löser er separation på så bra sätt som möjligt. Lycka till.

Skrämmande , hur lik han är mitt x även om jag inte vet ngt om HUR många kvinnor han har haft. Mitt x slog inte mig men verbalt misshandla mig och psyka mig.

Var glad att du slipper hnm . Jag hoppas verkligen du är på en säker plats där han inte kan komma åt dig och ert barn. Samt att du får allt stöd du kan få. Jag har vänt mig till kvinnojouren efter att min pappa kontaktat dem. Jag får mycket stöd där. Väntar även på att få börja gå i terapi .

Ta all hjälp du kan få. Snälla var rädd om dig.
Tänk på att du är värdefull . Du är värd det bästa :two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts:

Har han diagnos borderline ? Eller är det din egen slutsats ?
Psykopat låter det som med narcissistiska drag …
Läs allt du kan komma över ang de båda störningarna

Precis så gjorde mitt x med hotade med att ringa min pappa för att jag var sjuk. Han gjorde inte det för jag lyckades få honom till att förstå att de var bortresta och jag ville inte oroa dem

Herregud … vårt barn frågade sin pappa inför mig: vem är pennyweise pappa?
Då svarar han : det är mamma. Hon lurar små barn”

Sen sa han : din mamma ska se till så du får byta skola och klass ! Vårt barn började såklart gråta.