Distansträff nu på söndag 24/4 kl 19:00

Trevligt! Jag kollar på serien Tokyo Vice (riktigt bra) i kvällssolen. Olivsallad till middag. Träffat barnen fredag, lördag och söndag, trots att det inte är min helg - det ger alltid energi! :blush:
Såg under någon tidigare distansträff att några la ut bilder på sig själva. Jag tänkte köra en på mig själv om en stund :blush:

2 gillningar

Vad roligt, gör det! Vet inte om jag är tillräckligt kammad…:joy:

Låter som en polisserie?:blush:

Haha, nej man gör som man vill :smile:

Stämmer! Polis/Journalist-serie :blush:

1 gillning

Jag satt barnvakt till tre barn igår, så är helt slut idag.

Dottern sjunger i kyrkans ungdomskör så de sjöng på gudstjänsten idag. Så fick gå upp rätt tidigt för att köra henne dit. Det var så fint.
Är inte troende men vissa saker som de säger ger ändå eftertanke.
Efter det har jag mest slappat

1 gillning

Jag kan tipsa om The Anatomy of a Scandal på Netflix.

1 gillning

Min dotter är också med i kyrkans kör och det är mycket jag tycker om där.

Håller med om att en hel del saker med kyrkan är fina, oavsett tro eller ej

1 gillning

Ja idag var det en del om att älska och tycka om sig själv. Att läka och känna sig redo. För hur ska man kunna älska sin näste om man inte älskar sig själv…

1 gillning

Tar snart bort bilden men ett tag kan jag väl finnas här på det sättet också😊

1 gillning

Ja roligt att få ett ansikte på dem man träffar även om det bara är här på forumet :blush:

1 gillning

så fina ni är.

2 gillningar

Hej Rulle, fint att du tittar in. Hur är din kväll?

Min kväll blev precis att sätta en tratt på katten och ett samtal till veterinären i morgon. Tjoho

Ajdå, vad har hänt? Min katt är bland det käraste jag har.

Trött.
Och ni har haft full fart med kyrkogång och annat.
Ingen som haft söndagsstek?

Tycker de kan minska storleken på pizzorna.
En normalstorpizza innehåller mer än en dagsranson kalorier.

Verkar som han fått tillbaka ett sår i armhålan, eller vad det nu heter på katter.
Han hade ett dränage där för ett par veckor sen

Usch ja, har ångest över att jag vräkte i mig sån skit men imorgon får det bli bot och bättring. Jag har inte varit i kyrkan denna helgen men däremot i påskas. Den här helgen har jag städat i familjens 100 åt gamla sommarhus. Återigen saknade jag X när jag och min gamla mamma gjorde planer för sommaren. Om han funnits med hade jag orkar mer. Jag är rätt stark, har gått igenom stora saker i livet, men ibland känner jag mig faktiskt övergiven.

1 gillning

Gott är det.
Och är man i farten förbränns det men de är onödigt stora tycker jag.
När jag var i Denver delade 8 pers på en pizza lika stor som en person äter här.

Tja, jag får mer gjort själv än när jag hade ett x som jag skulle passa upp på och ta hand om det hon drog fram.

1 gillning