Distansträff fredag 4/2

Nu på fredag 4/2 kl 12:00 tänker jag mig ut att äta lunch.

Trevligt om någon annan vill haka på.

Hemma eller på restaurang är sak samma.

Vore trevligt att veta att fler från detta forum äter lunch just då och tänker på andra som hänger här.

Vill man kan man lägga upp en bild eller i a f skriva något i denna tråd.

Väl mött på denna distansträff. Kanske någon kan känna sig mindre ensam.

14 gillningar

Har möte fram till 12, sen hakar jag på :heart:

1 gillning

Vilket roligt förslag! Ska se om jag kan vara med.

1 gillning

Jag är med, :slightly_smiling_face:!

1 gillning

Kul att ni hakar på.

Jag hänger också med - fick ett sent em-möte så jag tar en tidig lunch med er. :heart_eyes:

1 gillning

Detta var kul, men kommer nog 10 minuter sent. Eftersom jag vill ha det lite lyxigare så hamnar jag på Bykrogen.

2 gillningar

Det är ok.
Fram till 13 kommer jag att hänga här och luncha och vem som vill är välkommen att haka på när det passar.

1 gillning

Jag jobbar så måste tyvärr passa, men väldigt trevligt förslag med ett lunchsamtal på distans :clap:

2 gillningar

Vi får utvärdera utfallet och se om det kan bli något fler tillfälle. .

2 gillningar

Vilken fantastisk idé!!!

2 gillningar

Jag ska försöka hinna vara med! Jättekul idé!

2 gillningar

Jag skulle gärna vara med, men gör sista dagen på mitt uppdrag imorgon. Kollegorna får förtur på lunchen. Bra initiativ tycker jag!

2 gillningar

Börjar värma lite mat här. Tänk om det gick att ha ett anonymt gruppmöte man kan ringa in på, ska kolla om det finns något sätt - eller är det någon som vet om någon lösning?

2 gillningar

Vad blir det för gott?
Det vore ingen dum idé men vet ej om det går.

`Asiatiskt här. Thairestaurang.

1 gillning

Lätt Covidsjuk så har inte kunnat handla sen förra helgen, så blev rester från onsdagens middag, kyckling o gratäng.
Ska skicka grabben på affären i eftermiddag för att handla till helgen, trodde jag skulle bli symptomfri fortare…

Låter inte dumt.

Microsoft Teams on the desktop will let users join meetings anonymously across clouds . Microsoft is finally adding support for joining meetings in another cloud anonymously in Teams on the desktop.

Ska kika mer på detta, tror det vore uppskattat att ha dropin samtal för lagom stor grupp.

3 gillningar

Viltskavsgryta väntar jag på, gick till närliggande värdshus som jag inte gått till ensam.

4 gillningar