De leker familj på min bekostnad

Väldigt tacksam för allt stöd, har mått okej i flera dagar. Svårt att andas nu, de åker på solsemester med mina barn och leker familj på min bekostnad. Har så svårt att andas, går bara runt och är ledsen. Kan inte kräkas mer, kan inte skriva mer, kan inte säga mer, har så ont överallt. Vill att allt ska gå över. Ni som är starka är fantastiska. Ni är värda all omtanke. Jag är svag idag. Jag orkar inte mer.

1 gillning

Styrkekram!!:heart:

Fy helvete! Jag lider med dig! Finns det ingenting du kan distrahera dig med? Träna, springa, vad som helst. Nån du kan snacka med och där du får vara dig själv?

Åh fy, vilken mardröm. Skickar en stor varm kram. Det kommer komma bättre dagar. Jag lovar!

När jag hade det som mest mörkt och kände att jag inte kunde ringa flera kompisar så tog jag kontakt med psykolog via app.
Även om det kanske inte är optimalt så kan det hjälpa för det du behöver just nu är att PRATA!!!

Varma, varma kramar

1 gillning

Jag har inte riktigt lycktas klura ut hur länge det är sedan er skilsmässa (eller är det två år?) men du har i någon av dina tidigare trådar nämnt att du “har fått hjälp”, men ingenstans hittar jag en beskrivning av vad den hjälpen exakt består av. Jag får ändå lite varningsvibbar när jag läser det du skriver faktiskt :thinking:
Så har du inte sökt professionell hjälp redan och vad viktigare är om du inte redan har en etablerad, kontinuerlig och professionell kontakt så tror jag att du skulle må bra av att skaffa det asap.

Du kan mycket väl vara i behov av mer komplett(erande) hjälp än vad ett anonymt forum kan erbjuda om du inte redan erbjudits det vill säga. Så skynda Dig snälla Du, ring redan idag :+1:

2 gillningar