Dags att ses? Träff i Stockholm

Jag kommer gärna om det funkar med datum och annat. Bor 20 mil norrut från Stockholm, men det går ju tåg då och då. Jag är 52 och har dotter - 23, son - 26, vovve -14 och vovve - 6

@sunelina
Synd att du inte bor i Västerås…
52, 30,27, :dog:11​:cat2:14​:cat2:14

1 gillning

@Mascot06 och @sunelina
50, 24 och :dog: 9
10 mil t Stockholm :smile:

1 gillning

Va @Lavve ? 50?
Skulle jag aldrig tro du får nog kapa några år där vännen :wink:

Vart bor du ? Jag har 25 mil från Stockholm bor i Hälsingland

Hahahaha - tack raring det behövde jag idag :smile:
Det står född 1967 i passet så det får jag väl tro på…

1 gillning

Haha, så vad sägs om en fika nästa vecka?
Skickade ett PM till dig och @kattis.

Gittan6308, bor i Sandviken i Gästrikland :slight_smile:

Inget pm i min låda inte…:thinking:

eh va? vem fan skickade jag till då?

Ok inte så långt från mig då bor ca 6 mil från Sandviken i en liten by som heter Henninge.Känns som dom flesta här inne bor Stockholm och söderut.

Står att jag skickat till dig och @kattis, ämne fika.

Åker till sthlm nästa vecka iallafall och tänkte kolla om någon av er eller ni båda ville ta en fika. Åker förmodligen upp på tisdag så närsomhelst, förmiddag, eftermiddag eller kväll funkar.

Åker sedan hem torsdag eller fredag så samma där, skulle isåfall åka tidigast från lunch på torsdag. Men är flexibel båda dagarna.

Hittade det o har (nog) lyckats svara :joy:

Hmm har nog inte kommit ännu, haha vi är för snabba :stuck_out_tongue:

Hittade Henninge på kartan :-)(, har jag säkert åkt förbi någon gång när jag för 100 år sedan hade familj i Kilafors. Vi kanske kunde “samåka” om det blir träff, fast du kanske har krångligt att ta dig till ett passande tåg?

Skrev ett personligt svar till dig :hugs:

Hej @Anna70, jag är ny sedan några månader och under den tiden har jag inte sett några träffar i Stockholm. Men nu är det ju en på gång! Det ska bli spännande. :slight_smile: Jag hoppas du kommer!

Intresserad av fika, prommis mm 40+ (näää, 50+ är jag nog :wink:

Låter trevligt​:grinning: Ska kolla almanackan. Om det är en träff öppen för alla :upside_down_face:Jag smyger runt här å läser mkt men har varken loggat in el skrivit så mkt…
40👩🏼 14👧🏻12👧🏻10👧🏻1,5🐶

1 gillning

Härligt initiativ @miafia! Jag kommer gärna med.

1 gillning