Dags att gå vidare - tips önskas för att träffa andra ensamstående föräldrar

@skildkille81

Jag ska se hur mina lördagar det ut då.

@Trolla @Snartskild @pgnil @Karenina @Lillamej
o ni andra om det är fler!!!

Toppen, hänger gärna på☺ Har varit lite oaktiv ett tag pga flytt👍och dess biverkningar. Hoppas kunna vara lite mer aktivt nu.

Nu bokar vi en lördag så de blir av :blush: Lördag vecka 33 kanske ??

Jag följer gärna med på en träff. Men just lördag vecka 33 är jag bortrest :slight_smile:

Hur många KAN vecka 33 då?

Jag kan lördag vecka 33. Kan både vecka 32 och 33, nästan alla dagar☺

jag kommer gärna vecka 33 lördag. men har ingen aning om vart jag ska i malmö om jag kommer med tåget till centralen. så inte så långt därifrån.

Kan vi inte ses på Malmö central utanför sj resebutik som ligger vid en av utgångarna? När pasar det er?

1 gillning

Nu snackar vi om den 19 va? Så jag inte är helt ute och seglar haha

Jag var visst ute och seglade. Tänkte den 12 augusti och då är det ju inte vecka 33. Så vecka 33 kan jag tyvärr inte komma. min bror fyller 40 den dagen.
hoppas ni andra kommer ha det trevligt.

Jag kan den 19 augusti

Hur många kan/vill träffas den 19? Är det någon som vill att vi flyttar träffen ± en vecka?

Bor med i Lund och har samma funderingar
Hänger kvar i tråden😊

Hej😊Bor i Lund
Hänger gärna på😊

Hur många vill träffas imorgon? Vid tvåtiden?

Jag hade gärna kommit men jobbar tyvärr i helgen. Hoppas på nästa gång istället :slight_smile:

jag jobbar- och nu är nog barnen sjuka med, har väl fått något från skolan som smittat. Kanske behövde ett längre sommarlov.

Då det inte verkar bli någon jätte anslutning föreslår jag att vi försöker med ett nytt datum, när lite fler kan :slight_smile:.

1 gillning

Hej,
Det finns en förening som heter Sveriges Makalösa Föräldrar, som är för ensamstående föräldrar med lokala föreningar lite här och där i Sverige. De driver bl a frågor på politisk nivå men ordnar även träffar på lokal nivå, after work, sommarläger mm. Här kan man även få råd och hjälp om man har hamnat i en vårdnadstvist.
:slight_smile:

1 gillning