Bort

Försöker radera inlägget men fattar ej hur man gör.

1 gillning

Raderat Med vänlig hälsning, idiot

I första stycket av ovanstående citat så finns förmodligen en så pass stor anledning till händelseutvecklingen att inte ens ett “bra sexliv” kunde kompensera för det.

Ni verkar ha levt i en totalt obalanserad relation, kanske/både emotionellt men troligen även på andra sätt. Där du har varit i emotionellt och “egenvärdesmässigt” underläge hela tiden och inte otroligt så har en av dina egna förhandlings/utjämningsstrategier varit sexet.

Men oavsett hur rikligt och avancerat sexlivet än är, så bär det inte ensamt en fullvärdig relation i längden tänker jag.

Jag tror att du själv som egen person, människa och individ skulle må väldigt väl av att ta kontakt med en samtalsterapeut för att reda ut lite av allt det som du själv bär inom dig. Ökad självinsikt leder så småningom till både acceptans och ffa. ökad förståelse för varför det blev som det blev :v:

.
Lycka till :muscle: :revolving_hearts:

3 gillningar

Jag skulle tro att svaret ligger i det du själv beskriver. Är du missnöjd, bitter, negativ, besviken påverkar det er relation och honom på ett negativt sätt.

1 gillning

Jag känner igen det.
Helt sjukt jobbigt är det.

Vem kallar du för “idiot”? Mig, övriga i tråden eller kanske Dig själv?

För din egen skull så hoppas jag ju att du inte har lagt dig till med ovanan att självsvåldigt ta dig rätten att bemöta andra människor på ett sådant sätt!? :see_no_evil:

Jag tolkar det som att hen benämner sig själv som idiot.

1 gillning

Ursäkta otydligheten. Självklart menade jag mig själv eftersom jag inte förstår hur man raderar ett inlägg.

3 gillningar

Har du skrivit någon sång?
Vill du ha hjälp att tonsätta den?

Det är du inte ensam om. Det går inte att radera inlägg, bara redigera dem.
Inte heller kan du avregistrera dig som användare.
Det är som i Hotel Califorina: “You can check out any time you like,
But you can never leave!”

3 gillningar

Nä. Kommer från en textrad ur Veronica Maggios ”Kurt Cobain”: ”Du kan göra vad dom helst med mig, du kan krossa mig. Bara säg förlåt och skriv en sång om mig”.

Ungefär så jag känner mig just nu.

Jag har förövrigt en och annan gura hemma så jag hade nog kunnat knåpa ihop någon melodi om andan hade fallit på. Men det dröjer nog innan den andan återvänder…

Säg till om du vill spela tillsammans vid en lägereld någon gång =)
Kan vi spela stämmor och njuta av det fantastiska som musik kan erbjuda!

3 gillningar

Den e så sjukt bra den låten!

Haha. Så sant.

You bet! Ska genast börja öva på Knocking on heavens door och House of the rising sun och andra lägerelds-hitz… (kanske Wonderwall?)

1 gillning

Det låter perfekt!
Vi kör! Men glöm inte Bad moon rising :wink:

1 gillning

Oh lord. Ska. Inte. Glömma.
Stairway to heaven!! På en illa stämd gitarr. Sån mysfaktor.

1 gillning

Den får man inte spela!

Jo, det får man. Om man är en riktigt gitarrknäppare och presenterar sig såsom Mats.