Besviken, arg och ledsen

Så kall som han var ikväll… vem har jag levat med i 20 år. Nu kräver han att jag ska redovisa för honom hur mitt företag ska fortsätta att växa. Fuck you säger jag bara.Hur ska jag klara det här. Jag har ju ingenting och kan inte ens kasta ut honom.
True colors shining through…

Så mycket respekt som jag visat honom över alla d ssa år och nu förtjänar jag ingenting. Förlåt, har en self pity kväll här. Jag trodde inte att vi skulle hamna i detta…
Visst förtjänar jag bättre än detta??
Tydligen hade hans psykolog sagt att jag typ har förberett mig och just tycker att jag vill ha mera än jag förtjänar (ekonomiskt).

Ja du förtjänar bättre!! :two_hearts:

Tack för jag vet inte längre… :cry:

Varför skulle du behöva redovisa det för honom?

För att han skrev under lånet som jag har på företaget. Åtminstone så bad han om ursäkt idag för det han sa igår.

Så länge som du betalar så ska han inte bry sig!
Bra att han bad om ursäkt iaf.

1 gillning

Följer er tråd i natten. Sovit bra ett par nätter och så kommer ny helvetesnatt. Det känslokalla sveket som ni nämner är svårt att förhålla sig till. Mitt ex pratar nästan med annan röst men även i termer som att ingenting hänt. Nej, fel av mig, hon pratar om otroheten som att de bott ihop hela sitt liv. 18 år vs 10 månader är plötsligt same same. Nej, fel av mig igen, 10 månader är en istid, 73 Vasalopp och hela vägen från Eurovision Song Contest 1958. Tydligen.

18 år? En kvart i kön på ICA. På sin höjd.

Och så undrar folk varför man mår dåligt. Skönt att ni finns. Ni fattar ju i alla fall. Och ni hindrar mig från att bryta ihop helt. Känner mig som en fågelholk utan hål/ingång. Tom är bara förnamnet. Så jävla tom…

6 gillningar

Det är väldigt konstigt hur en människa kan vända helt över en natt. Man tror att man känner någon efter lång tid, den personen är nu en helt annan.
Hänsynslös och kall. Jag känner dock att jag kommit närmare ett avslut sedan jag förra veckan fick veta att hon redan träffar någon.
För varje fall reser vi oss starkare.
Tänker på alla er som är i samma situation :heart::heart:

På ett sätt vore det ”lättare” om han redan hade en ny och ville lämna för nu är det jag som måste ta beslutet att skiljas. Vilket betyder att det är jag som bryter upp familjen.
Jag försöker ändå tänka att det var han som gjorde detta mot vår familj. Han tog själv beslutet att han skulle leva singelliv fast han var gift med två barn. Det här med att vara sexmissbrukare kanske bara är en ursäkt för att få sympatier från mig.
Tack alla för era svar. Vi förtjänar alla bättre! :heart:

1 gillning