BÄSTA - SÄMSTA denna dag

Bästa: Har kommit ut ur huset och spenderat dagen med en god vän, kändes som jag började komma över exet.
Sämsta: När jag kom hem till ett mörkt, tyst och tomt hus. På tre sekunder förvandlades livet till något lika tragiskt som ett bidrag i Eurovision.

Bästa: Orkade fråga mitt ex om namnet på den hon träffar. Gjorde inte ens ont att få reda på det. Lättare att prata med barnen om vad de gjort med mamma, han och hans barn om man har ett namn att referera till. Men fram till igår orkade jag inte ha den infon. Bara för några dagar sedan blev jag kallsvettig när jag trodde att jag kommit på vem hennes nye var. Men idag var jag helt likgiltig. Då länge han är snäll mot våra barn så är jag nöjd.

Sämsta: har som vanligt sovit för lite. Förra natten blev det knappt fyra oroliga timmar. Är så trött att jag ibland är orolig att jag ska somna i bilen och köra av vägen. Måste sova, men samtidigt är det så mycket som måste hinna göras, helst igår.

Bästa - Tillbaka på jobbet efter 3 veckors total panik och ångest. Kallade personalen till möte och berättade vad som hänt. Dom är så fina. Jag är genuint uppskattad och älskad av min omgivning. Det ger mig styrka i all misär.

Sämsta - Egentligen borde det inte vara det eftersom jag vill ha 0 kontakt. Men det gör ändå ont att han inte hör av sig.

Denna tråden har jag missat helt :sweat_smile:

Bästa- haft kontakt med min dejt under dagen

Sämsta - fick syn på att mitt ex förlovat sig. Aj, det sved.

1 gillning

Bästa- Jag ser fram emot resten av livet!

Sämsta- Trött idag.

Bästa - Idag är den svår… En dag närmre läkning :slight_smile:

Sämsta - Min älskade lilla katt överlever nog inte natten. Har då förlorat min sambo, min far och min katt inom loppet av en månad… :pensive:

Mina tankar går till dig, @Brister! Usch vad tungt. Hoppas den här dagen blev bättre.

Bäst för mig idag:
Jobbet. Jag älskar mitt jobb. Och idag var jag i mitt esse, med en massa personliga möten.

Sämst:
Att jag nästan började gråta på hemvägen för att jag såg en likadan bil som exets, med en snarlik nummerplåt. Ibland är det bra att ha en livlig associationsförmåga. Men inte i det här sammanhanget.

Bästa - Nu är det bara 6 dagar kvar till sonen kommer till mig igen.

Sämsta - Att livet ska vara så komplicerat…

1 gillning

Bästa. Fick ett vykort från exet i dag. Eller från exet och sonen stod det. Fast sonen hade ingen aning om att han varit med och skickat ett vykort till mej och ännu mindre aning om vad det stod på det. Han visste inte ens att hans far köpt vykort. Tack för dagens skratt. Det roar mej när han försöker spela perfekt. Få vykort från mannen som vägrade att ens skriva sitt namn på alla julkort jag skickade till hans släktingar! Patetiskt sa Bull. Nästa gång hoppas jag på en vinflaska :rofl:

Sämsta. Min närmaste och enda arbetskamrat fick i dag veta vilken typ av hjärntumör hennes man har. Det kommer inte gå bra.

Bästa- Ska snart gå och lägga mig

Sämsta- Deppig idag.

1 gillning

Bäst - lyckades med en svår undersökning
Sämst - grät i bilen på väg hem