BÄSTA - SÄMSTA denna dag

Kram @Susanline. Det är stort och tufft och mycket känslor. Jag kämpar också med att försöka fortsätta ihop. :cherry_blossom:

1 gillning

Trollet var ett bra namn… hÄr blir det 08 bimbo eller häxan…
Fördelen med att veta är ju att du bestämmer…
Fick egen vårdnad för då kan han ju leka offer för umgängel och resten vara med 08…
Väljer man bort barnen borde man fan få betala dubbelt. …
Och om man är så ointresserad varför ska få den som gör allt behöva vrida på allt?egosvin

Hon ser dessutom ut som ett troll, du vet penntrollet som fanns förut, så namnet kommer därifrån eftersom likheten är stor
Jag önskar fortfarande av hela mitt hjärta att x drar åt helvete helt och hållet.
Nu är det hela tiden jag som måste anpassa mig efter honom, eftersom reglerna i Sverige säger att hur dum i huvudet man än är så har man rätt att lägga sig i allt när det gäller barnen.
Jag är så innerligt trött på hans jävla tonårsfasoner, väx upp och ta ett vuxet ansvar i både barn och skilsmässa!
Förlåt, men jag är så jäkla arg idag på mitt förbannade x som har mage att skylla på mig att vi inte kommer någon vart med någonting. Att det ska vara så svårt att stå för allt skit man gjort och gör det fattar inte jag. Hur kan det bli mitt fel att han knullar med ett jävla penntroll och struntar i sina barn och att få ett slut på skilsmässa och bodelning
Förlåt igen för språket

1 gillning

Fattar precis… exet här kör med offerrollen. …inte kul heller…
Hon flyttar in om 2 veckor… vad fan… han kan gör vad som… knullar runt i flera år… skiljas utan att ta ansvar… flytta ihop med en annan innan skilsmässan är igenom… man blir förbannad för han gav bort vårdnaden… har umgänge… med 2 av 3…
Den äldste vägrar träffa honom… och exet vill inte jobba direkt på drt. … måste knullar och jobba…
Borde fan få betala dubbelt när man inte tar ansvar
. …

1 gillning

Penntroll… haha… så bra… en riktig ruggugglan då…
Det värsta är att skicka sina barn till människor som inte har en moralisk kompass…
Hoppas verkligen de får det så bra som de förtjänar…

1 gillning

De penntrollen finns fortfarande. Min dotter har mängder av sådana här hemma. Har en liten samling. :slight_smile:

1 gillning

Ja vad ska man säga mitt ex nya kallar jag Nit lotten hon heter Lotta :wink:

2 gillningar

Skulle behöva ha ett litet eget penntroll och köra voodoo på :grimacing:

3 gillningar

Ha, ha @gittan6308 den är också bra

2 gillningar

Bästa: Bara EN arbetsdag kvar. Sen ledig i 4 dagar.
Sämsta: Har haft jobbig vecka med svårt att sova och konstiga drömmar. Saknar faktiskt en hel familj och så saknar jag henne jag var gift med om man räknar bort de dåliga dagarna hon hade.

1 gillning

Bästa - fick så fina födelsedagspresenter från mina underbara jobbarkompisar (fyller 50 på lördag)
Sämsta - husröjning med x-t… mådde bra när jag åkte dit o tänkte inte prata känslor…jo tjena - har direktkoppling mellan hjärna o mun…säjer precis allt jag tänker…älskar nog den jäveln fortfarande…funderar på att gå o skjuta mej just nu…

3 gillningar

Bästa del 2 - vet att brorsan o hans sambo fixat överraskningsresa för mej i morgon
Sämsta - har skickat 4 mail till x-t ang uppdelningen av saker - är så galet jävla arg o ledsen o jag som mådde bra innan jag träffade honom…är fan inte 50 utan snarare 5…

Usch jag mår också skitdåligt när han är hit o hämtar hö fast jag inte ens behöver prata med han
Så river det upp massa känslor.Har gått 7 månader nu men är väl så svårt att det ska gå över fort efter många år tillsammans.Men inser mer o mer att han är en stor jävla EGOIST.Hoppas att du får en fin resa
Och Grattis på dig / Kram

@gittan6308
Sju månader är ju ingenting efter så lång tid tillsammans. Jag är mest faccinerad över hur en del kan vara snudd på omgifta efter en kvart?!

Det är synd att era vägar måste korsas då och då, du får försöka undvika honom i längsta möjliga :slightly_frowning_face:
Han är inte värd dina känslor… att få förstöra din dag…
Kram

1 gillning

Tack men snart så är hans hö slut och då äntligen har han inget mer här att göra / kram

2 gillningar

Igenkänning på sakna den där direktkopplingen mellan hjärna och mun!
Hoppas du får en fin dag! :sparkles:

Bästa: Hämtar dottern från skolan senare, ska bli skönt att mysa med henne hela helgen.

Sämsta: Drömde om X och vaknade upp gråtandes. Försvinn ur mina drömmar ditt svin!

Bästa: att jag lever och kan välja hur jag ska gå vidare för att göra det så bra jag kan.:pray:t3:
Det är min framtid och jag är den som styr.
Sämsta: min bästa vän som förlorade sin dotter sent igår. Mina tankar är hos henne❤️

Bästa: suttit på balkongen och ätit frukost och bara njuuutit! På topphumör efter att varit ute och sprungit igårkväll, kom äntligen över 5 km igen och känner mig så duktig så det nästan är pinsamt, men bara nästan! :smile: Ser fram mot lördagsmys med barnen ikväll.
Sämsta: skulle väl vara att jag vaknade lite väl tidigt på min barnfria morgon, hoppas det fortsätter vara det sämsta resten av dagen!

1 gillning

Bästa: var ute med min syster och två goda vänner och vi hade så kul så vi åkte inte hem förrän med sista nattbussen! :smiley:
Sämsta: x börjar mer och mer vara offentlig med sin nya även på “hemmaplan”