BÄSTA - SÄMSTA denna dag

Sämsta: jag och barnen träffar deras pappa och jag måste tänka " den jäveln ska inte få förstöra min myskväll med barnen".
Bästa: mötte x på affären utan att min dag har blivit förstörd. Har trevligt med barnen ändå.

5 gillningar

Bästa: tog med mig barnen o varsin kompis till stan för lunch, museum och glass i solen. Mysigt!

Sämsta: att jag trots en mysig dag med barnen går omkring med tårar brännande bakom ögonlocken o ångesten som trycker över bröstet. Vill kunna vara glad igen.

4 gillningar

Bästa:Sonen och jag åkte till Vaxholm kastell och åt lunch och att min extradotter är här på middag
Sämsta: Ingenting idag :smiley:

9 gillningar

Härligt!

2 gillningar

@Luckepucke
Härligt!! Hoppas att helgen blir lika fin för dig. Du förtjänar det !
Kramar från framtidstro

3 gillningar

Bäst idag… sovmorgon
Sämst… Är deppig… allt känns motigt

1 gillning

Bästa: Blev uppvaktad idag som om det är min födelsedag, både av mina egna barn och extrabarn. Faktiskt är det här den bästa ledigheten sen jag blev lämnad :smiley: Det är helt avgörande att inte ha någon som helst kontakt med mitt galna x
Sämsta: Hör oroande saker om x och hans festande, för varje dag som går är han i mina ögon en mer och mer olämplig förälder till vår son just nu.
Dessutom har han även klippt med den han ansåg var hans vän och den enda jag aldrig hört honom prata skit om
Soc möte imorgon, jag måste träffa x :scream:

4 gillningar

Bästa idag: Har klarat av att gå igenom denna helg då det är många minnen o tankar. Bara midsommar kvar. Sen har jag gått runt allt.

Sämsta idag: Tveksam om jag får in underhållet av x. Har funkat hittills men känns konstigt denna gång. O jag hör inte av mig till den jävlen! Dock sätter han mig i skilen denna månad. Men har en plan b.

1 gillning

Bästa: Till alla fina mammor idag, Glad mors dag!! Ni alla här är värda och höra det!

Sämsta: Idag är en bra dag, så sparar den till en annan dag!

17 gillningar

Bästa: Länge sedan jag var här inne.Jag och mitt x har hittat tillbaka mot ALLA odds.Allt ställdes på sin spets och vi har båda valt varandra igen.De två sista månaderna har vi pratat och diskuterat så som vi aldrig har gjort på 20 år.Jag vill verkligen, för jag älskar honom.Han vill verkligen, för han älskar mig.Vi väljer att fortsätta under helt andra omständigheter än förut och jag tror att det kommer att fungera.
Bästa igen: Alla ni och alla livsöden som hållit mig flytande i all min sorg.

Sämsta: Jag är livrädd.Men jag vågar tro igen.

Kram till er alla.

20 gillningar

Lycka till @Susanline titta gärna in ibland och berätta hur det går. Håller tummarna! :slight_smile: kram

3 gillningar

Det kommer jag att göra.Vill ge hopp till er också.Kom till känslan innan det här hände att det finns ett liv utan x,sedan valde jag att fortsätta.Det kanske inte fungerar för alla och då är det så.
Då finns det något annat där ute…

2 gillningar

@Susanline,
Tack, överestämmer helt och hållet. Saker och ting sker av någon anledning. Jag är övertygad att det bli bättre än vad vi har haft, annars skulle vi inte befinna oss vart vi befinner oss. Jag har också gjort samma val som ditt. Vägen är krokig, men jag kommer att fixa detta, och lite till😉
Allt väl till dig, önskar dig det allra bästa.

1 gillning

Tack för hoppet ! Men tror inte att det hjälper i mitt fall men önskar dig all Lycka / kram

1 gillning

Bästa: har chattat med en helt underbart fantastisk tjej hela helgen. Snart kommer vi ses, under väldigt enkla former, sportsammanhang, men jag kommer inte hoppas på för mycket samtidigt som jag givetvis hoppas på nåt seriöst.

Sämsta: inte direkt dåligt, men jag är fruktansvärt nervös inför träffen! :flushed::grin:
Behöver stöttning!! :joy:

7 gillningar

Underbart!!
Det kommer gå fin fint. I bästa fall har du en ny vän. I värsta fall har du tagit dig ut…
Lycka till

1 gillning

Ja… fast hur fasen dejtar man??? :joy: Det var ju ett tag sen… Äh får väl köra på min naturliga charm!:+1:

2 gillningar

Bästa igår: Underhållet kom in.
Funnits nån i mitt liv under några veckors tid. Vi har pratat emellanåt. Nu pratar vi mer o har setts en gång. Just nu tänker jag bara njuta så länge det varar. Ingen rebound iallafall.

Sämsta igår: Underhållet kom in o x existens o att han andas gav mig en liten klump i magen. Men kommer över detta snart med.

Det tycker jag du ska…
Vet inte heller hur man träffas… bara att testa och se om det funkar!! Hoppas du får roligt

1 gillning

Bästa: varit och tittat på hur sopor blir till värme, det var lite kul
Sämsta: Träffade x igår, vältrar mig i bitterhet idag. Måste även ses på torsdag för att planera semester = jag ska tala om att barnen och jag ska åka bort några veckor, x kommer förmodligen inte vilja vara alls med dom under sommaren - vild gissning “jag ska jobba hela sommaren” vilket egentligen betyder jag ska vara med trollet. Samma som han sa förra sommaren till oss alla och vi gick på den blåsningen

3 gillningar