BÄSTA - SÄMSTA denna dag

Du har faktiskt rätt, vill inte kalla honom för man för det är han inte men den grejen jag var ihop med hade jätte jätte dålig självkänsla och självförtroende

1 gillning

Hoppas det!!! Håller tummarna!

Dagens bästa - bra samtal hos tereapeuten i morse
Dagens sämsta - att jag mår så jävla dåligt så jag måste gå hos tereapeut :disappointed:

3 gillningar

Bästa: Behöver inte byta kamrem på bilen när den ska in på service, för det var redan gjort ( jag ringde verkstan som satt senaste servicestämpeln i boken och frågade vad dom gjort) Sparade ca 4000,-
Sämsta: Inget idag, herregud vad skönt

4 gillningar

Sämsta: tog mig 4 timmar att bli av med stressen jag har i kroppen, lider av PTSS
Bästa: när det släpptes, tvingade mig själv att göra saker och det kändes toppen

1 gillning

Bästa - idag sa en person på jobbet att jag såg glad ut. Det värmde så mycket. Jag börjar känna igen mig själv sakta men säkert, lite bit för bit.

Sämsta - Saknar så någon att krypa ner till, att luta huvudet mot i soffan. Att bli killad på ryggen av, att få en kyss i nacken, rajtantajtan… Ja närhet helt enkelt.

8 gillningar

Bästa - sonen messade "pappa är nog väldigt ensam"
Sämsta - att jag tänker på x-t typ oavbrutet

2 gillningar

@Lavve No shit! Vad hände :flushed:

@Camelia7 - vet inte vad som hände…djupt ner i kolgruvan på em :disappointed:

1 gillning

Är du ledsen för det?

@Camelia7 - ledsen för vad specifikt? Är mest ledsen hela tiden…

Ledsen för han är ledsen, jag vet att du är ledsen och din sorg kanske räcker, du behöver inte ta mer sorg när du har din egen, det är det jag menade :heart:

@Camelia7 x-t är nog inte så ledsen - han är ju nyförälskad - men däremot är han nog jävligt ensam. Så länge han kan sola sig i sin nyas kärlek kanske det inte gör så mycket på ytan - men inuti känns det nog…är på ett plan ledsen för att han är ensam men på ett annat plan tycker jag att det kan han gott ha. Så skruvad i huvudet…

3 gillningar

Bästa: Tacomiddag med dotter hos mina föräldrar.
Sämsta: Forumet nere hela dagen, abstinensen blir stor…

2 gillningar

Sämsta: vaknar fortfarande med ångest
Bästa: förvandlar den energi till mig själ, börjat ta hand om mitt liv :v:️:heart:

2 gillningar

Så känner jag just nu… vore lättare om kräket dog…
Men hej! Finns säkert en bättre plan …

Bästa - Fint väder ut och jag kände mig okej idag.
Sämsta - Känslan av ensamhet är stor idag. Det är så jäkla trist att inte ha någon som väntar på en, inte ha någon att möta upp bla bla bla. Idag lyckades jag inte få till det att träffa någon kompis heller och då blir känslan av ensamhet ännu större. Det känns som att alla andras liv rullar (förstås) bara på och det är inte särskilt många som faktiskt erbjudit sitt stöd genom att fysiskt finnas där så att säga. Det är jag som dragit ihop folk och det är väl okej men jag kan också sakna att någon liksom drog lite i mig…

5 gillningar

Hej @namnlos
Kan bara hålla med dig. Känslan av ensamhet är stor ibland. Jag med har fått erfara att det faktiskt inte finns många som ställer upp irl. Alla har sitt och jag har fått för mig att det är obekvämt för släkt eller sk vänner när någon är i kris. Jag med hade önskat lite mer engagemang och support av de man känner irl. Men vi här på forumet har så mycket att ge varandra. Att skriva av sig ibland och få svar och råd är guld värt.
Kramar från framtidstro

1 gillning

@framtidstro,
Håller med dig. Jag tror att man har också bidragit till det, jag levde för min sambo och per automatok valde bort vänner och annat. Känner att många av mina vänner gör samma misstag. När det gåller familjen vill jag inte belasta dem med mina bekymmer, framför allt när de har kommit upp I ålder. Inbillar mig att jag är så pass delaktig i hur jag behandlades att jag ska ro hem det själv. Läxan kommer jag aldrig att glömma, samtidigt som jag kommer att agera annorlunda I framtiden. Kommer , förhoppningsvis, att bli mitt verklig Jag , men sätta gränser när det behövs. Ungefär som I min yrkesutövning.
Ni alla på detta forum, tack för att Ni finns (tyvärr😔), kommer onte eller att glömma Er. Ni hjälper mig, rack. Hoppas att Ni får lite styrka när jag delar mina tankar med Er.
Ta hand om Er, vi tar hand om varandra.

3 gillningar

Bästa idag: Sonens feber är borta o mår lite bättre.
Själv ska jag parkera röven utanför o njuta av vädret.

Sämsta idag: Inte för mig utan x. Hoppas att du stressar sönder dig enormt dessa dagar nu. Jag har sett tidigare hur du varit när du kommit hem.
Nu är du redan skör så jag hoppas att du antingen tappar kniven på tån, gör så att elden sprider sig, glömmer dricka vatten så du blir svimfärdig, alla myggen äter upp dig o framförallt det viktigaste att maten du lager dessa dagar bränns vid eller går åt helvete! För där sitter ditt enda självförtroende o brakar det där så brakar du. O allt kan då sluta med att det är maten överallt. Har ju fått befara detta ett antal ggr i våra hem.

1 gillning