BÄSTA - SÄMSTA denna dag

Haha… vill knappt berätta vad jag önskar exet och hans nya…

Sämsta… ex i tanken
Bästa… min yngste sa… pappa visade en bild på sin nya… han sa-hon är sjuk på denna bilden så hon är lite ful (vem säger så?) Han säger vidare- när vi sedan såg henne såg hon likadan ut… Ljög pappa?
Jag skrattade så jag nästan dog… (skadeglad!!:blush::blush::blush::blush::joy::joy:) så lillgrabbet tyckte hon var ful…

7 gillningar

Nä skriver man det och nån polis läser det blir det väl ännu ett besök…

1 gillning

@Livet1 @tosken77 - jag “råkade” smsa förra veckan att jag önskade att karma skullle bita honom i arslet och att allt skulle gå riktigt jävla åt helvete för honom så han får känna hur det känns…
Hoppsan.
Önskar inte så mycket mer än att hans nya kastar ut honom på gatan och han blir av med jobbet. Och körkortet. Och drabbas av nån trist kronisk sjukdom som gärna medför impotens och inkontinens.
Nä jag är inte hämndlysten alls… Bara trött på att jag ska bete mig så vuxet o vara en bra person…

4 gillningar

Hehe… @Lavve… fattar precis… flatlöss…diarré och kräksjuka vid inflytt… visar alla goda sidor… hehe…

1 gillning

Nytt bästa denna dag - bra input från @Livet1 :joy:

1 gillning

Alltså jag kan verkligen känna att jag skulle vilja att hon skulle dö, låter väl morbid att ens tänka så men har känt så ett tag och jag har fortfarande inte ändrat uppfattning. Skulle jag läsa hennes dödsannons i tidningen så skulle jag nog börja skratta. Nä man kanske skulle läggas in på psyket…

1 gillning

@tosken77 - har även sagt tidigare i våras till x-t att jag önskade att han var död…
Nytt bästa idag - jag säjer vad jag tänker
Nytt sämsta idag - jag säjer vad jag tänker

Jag har nog inte sagt tillräckligt…
MEN hade jag haft honom här när jag läste att skilsmässan inte är igenom än…
Fy fan… han ska alltså BO med en annan kvinna…
Men JAG ska vända mig kors och tvärs för att ta hand om våra barn… jo just det… han betalar ju 4700 kr -täcker nog allt… han har 25000 kr övet i månaden efter det och sambo. …
Hur fan är lagen funtad när man betalar sig fri från nävar. … borde fan få betala dubbelt…
Tillägg. … önskar honom munblåsor

2 gillningar

Men gud vilka stavningar…:tired_face::tired_face::sleeping::sleepy:

@Livet1 - tack för att du kom på munblåsor också :joy:

1 gillning

Finns värre än döden, det är bara en fråga om tid. Lugnt, luta dig bakåt och vänta på karma när den slår till

1 gillning

Jag hoppas att hans depression eller utbrändhet eller var det nu är han har plus medicinerna han äter för detta, gör att han blir impotent och riktigt jobbig pojkvän som snart blir dumpad! :smiling_imp:

2 gillningar

Det bli man av medicinen, menar impotent, man dör totalt

Mitt ex menar att han fick äta medicin för att klara leva med oss…
Nu har han dock sett ljuset… ny kvinna som vill ha massor av sex…ja det är ju bara de i bubblan de har… hoppas den brister och bägge mår kräkdåligt

1 gillning

Vilken idiot!!! En empatilös kvinna skulle lämnat honom då! Det verkar som det finns en hel del psykopater! Fy vilka människor det finns. Vi måste lära oss att skydda oss bättre och vara mer fokuserade på oss själva framöver

1 gillning

Det tror jag mitt x också trodde. I två veckor… sen dundrade han rätt in i väggen. Fast i helgen kände han sig “älskad” på FB och var på hotellweekend och tänker att dotterns bryt nog beror på att jag är ledsen

1 gillning

@Cinna Älskad på FB :joy:ursäkta men det säger mycket, usch vad patetiskt!!! Vem vill han övertyga eller berätta för :flushed:

1 gillning

Hoppas det känns rejält och att han kommer ångra sig … och JAG kan få stå för svineriket. .jag vet… jag tror jag kommer göra det men troligtvis blir drt inte så

Mm…bekräftelse… troligtvis män med lite… självbevarelsedrift och självförtroende… det hade mitt ex iaf

1 gillning