BÄSTA - SÄMSTA denna dag

Sjukt många vändor till tippen blir det… Varför ska man behöva ta hand om X gamla grejer kan man undra…

3 gillningar

Skönt att dumpa prylar och skräp… lite motion med
Ju​:grinning::grinning:

Jo man skulle nog behöva dumpa en del av ens egna grejer med :slight_smile:

1 gillning

Haha… man får vara glad för det lilla

Bästa - tänkte inte på x-t direkt när jag vaknade
Sämsta - har nu tänkt på x-t oavbrutet i en timme

Kanske ska man skaffa en boxpåse?.. var ggr man tänker på exet… pang… vilken kropp man får till sommaren​:blush::blush:

1 gillning

Funderar nästan på det med, och hänga på balkongen. Kan ju iofs misstolkas om man står där och skriker ut X namn och dunkar på som en galning, då kommer nog farbror polisen och knackar på :grin:

2 gillningar

Bästa idag trivs jättebra på mitt nya jobb

Sämsta idag drömde om exet natten till idag och blir lika ledsen jämt att vakna och det inte finns

2 gillningar

Jag brukar gå ner i källaren och slå knytnävarna i murstocken. Den tål hur mycket som helst och ingen annan hör. Gjorde så när barnen var små så de slapp märka att jag var irriterad. Släppte bra när jag kom upp igen.

bästa-var ute och rastade bussen och fixade lite till den. Roligt att ha en “egen” ny turistbuss utanför dörren.
sämsta-saknade hur det var med husvagnssemestrar hela familjen. Har varit ledsen över det hela kvällen.

Bästa - har haft en så fin dag på landet i min barndomsväns sommarstuga
Sämsta - ensam kväll i tv-soffan o rakt ner i kolgruvan…

1 gillning

Bästa: Hämtade min fina glada tjej på skolan.
Sämsta: Ont i halsen när jag sväljer, hoppas det inte blir värre…

Bästa: ingen bra dag idag :frowning:
Sämsta: x hörde av sig på sms och förstår inte varför jag inte vill prata med honom, usch det fick den här dagen att vara ännu sämre. Vad är det för jävla fel på honom? Vem vill prata med någon som är arg hela tiden och beter sig som ett stort svin mot mina barn och mig

3 gillningar

bästa. Min elkostnad i huset 182:-, hennes elkostnad i lägenheten 1308:-

sämsta. att man är så skadeglad. borde vara glad i mig själv istället.

3 gillningar

Bästa: Har kontroll över mina impulser
Sämsta: konverserar med mig själv ibland som en galning när jag får panikångest :flushed: Typ ta det lugnt det är bara en känsla…

1 gillning

Bästa - hade faktiskt rätt kul på jobbet - älskar egentligen att jobba där men har inte haft nån arbetsglädje sen bomben smällde i julas
Sämsta - tänker nu på att han ligger i sängen med sin nya…

2 gillningar

De kanske också har ett ex… vips så har du nya bekantskaper och poliser som slår på en säck😊

Eller hur… vem vill ha en falsk djävul till vän.
…mitt ex gör likadant

1 gillning

Ja om det vore nån schysst kvinnlig polis vore det ju inte helt fel :wink:

1 gillning

@skildkille81 - klart du ska vara skadeglad - liten hämnd är också en hämnd…man FÅR vara skadeglad ibland!

1 gillning