BÄSTA - SÄMSTA denna dag

Är det helt kört nu, hon har inte visat något intresse alls?
Du har ingen möjlighet att behålla kåken, har du varit i kontakt med banken och eventuellt fått lite råd?

Bästa idag varit på en Ålands kryssning och hade en liten romans med en kille och fick kramar som jag längtat efter och även kyssar.Även att exet hästar springer inget.

Sämsta idag saknar ändå att ha någon att komma hem till

15 gillningar

@gittan6308. Bra jobbat, gittan!

1 gillning

Har inte kontaktat banken än…hon ringer inte,ger ingen förklaring…19 års förhållande kastas bort i tysthet…så grymt att inte få prata om det,börjar ju acceptera det nu😖

1 gillning

Du är mer än en överlevare! Kan man gå ur detta med huvudet högt och känna att man ändå gjort sitt bästa så räcker det inte med överlevare. Då får man tycka att man är stark och beundra sig själv. Jag är också vidare nu. Jag har lagat mig själv. Grovjobbet är gjort. Sen finns det några som hjälpt till och räddat mitt liv några gånger om. Evigt tacksam är jag.

4 gillningar

Bäst idag… att få gå och lägga mig snart…
Idag hade jag gärna skitit i allt…bara kört… satt MI i en etta och varit själv tills tidens slut.
Sämst i dag… gick upp i morse sedan har dagen varit skit

Usch vad jobbigt för dig. Hoppas du snart känner att du kan se ljust på framtiden. Du har gått igenom mycket så kan bara säga att man får må riktigt dåligt.

Själv börjar jag se ljust på framtiden. Det finns saker som man vill göra för mig och för barnen. Men saknaden finns ju också kvar fortfarande. Som kia sa innan. man har gjort sitt bästa, mer kan jag inte göra och ändå har det inte räckt till. alltså ligger saken på den andra.

3 gillningar

BÄST: Varit ute med husvagnen första natten med barnen över valborgsfirandet.
SÄMST: Dottern har 39,5 i feber ikväll efter skolan…hoppas hon blir frisk tills lördag då det är BARNDAG på VISINGSÖ! Hoppas vi syns där alla som har barn :slight_smile:

1 gillning

Bästa - 5:e samtalet med min själavårdare. Länge sedan jag mådde så bra som i dag. Det får gärna hålla i sig mer än ett dygn.

Har inget sämsta.

9 gillningar

@kia :heart::heart::heart:

@Marie78 kram och styrka till dig.
Jag tar också till svenska kriminalserier eller brittiska. Vid sömnproblem rekommenderar jag Morden i Midsomer​:slight_smile::sun_with_face:

2 gillningar

Ja de tittar jag på med haha!!!

Bästa - har inte varit olycklig i dag.

Sämsta - fick besked om ett semestervikariat som gick till någon annan.

2 gillningar

Underbart att läsa! Heja dig, du är en överlevare!

1 gillning

BÄSTA är väl att jag gör saker, fast jag bara har lust att lägga mej o försvinna. SÄMSTA denna jäkla ågest o dålig sömn som tär på mej

1 gillning

@nalluj :heart:

1 gillning

Bästa:Kom iväg till gymmet tack vare meditation och trots oro och mötte givetvis hans nya. Stod ut, gjorde det jag skulle.
Sämsta: Det var jobbigt mentalt!

5 gillningar

Bra jobbat men förstår att det var jobbigt /kram

1 gillning

raderat

2 gillningar

Starkt jobbat! Själv vågar jag knappt gå utanför dörren för risken att träffa på X…

2 gillningar