Barnsnack om X nya

Jag är en liknande situation. Twisten är att barnen berättar dåliga saker om den nya. Uttryck som “jag hatar henne”, “jag vill aldrig mer träffa henne” haglar så snart de landat i mitt hem. Jag har tagit upp detta med X men, ingen respons. Kan tillägga att den nya var anledningen till skilsmässan.

Även mitt x nya har en publik profil, som en slags godhetsapostel dessutom. Det är mest solidaritet hit och dit, men värst är när hon utger sig för att vara feminist och alltid stå på kvinnors sida. Mitt hat är djupt och innerligt. Det där med att lufta däcken eller rispa lite i lacken har slagit mig också, en annan önskan är hon får ett riktigt djävligt kliande eksem. I en av mina bästa drömmar dök jag upp på ett offentligt möte och ställde några väl valda frågor; hon tappade konceptet helt och visade upp sig precis som den vidriga och falska människa hon är. En underbart stund. :-:wink:

1 gillning

Hade inte jag haft ett intresse som kräver att jag är en hederlig medborgare hade det nog varit annorlunda. Rejält mycket annorlunda. Men det valet gjorde jag den dagen jag upptäckte deras svek. Jag messade honom ”du kan börja springa nu din lilla fitta”. Sen tog jag baseballträet och hoppade in i bilen. Men satt där i 45 min och lyckades tänka rationellt om vilka konsekvenser det skulle få (bra med google).

6 gillningar

Ja, tänk allt man hade kunnat hitta på om inte sansen satt in. Tur är väl det. Man får glädja sig åt önskedrömmarna istället.