Är han otrogen?Lisvkris+

Han har blivit annorlunda Slutat med hjärtan i sms Helt plötsligt trivs han på jobbet lunchar med ett gäng arbetskompisar varje dag ( Bara män) köpt en massa nya kläder, mm Vill ha utrymme att få göra som han vill Han säger att han är ung Vi har 3 barn och jag känner mig så ensam när jag sa att jag var orolig då han och hans beteende blivit förändrat sa han att det var inte lätt att göra slut Han gjorde sedan slut Jag åkte till min mamma och var förkrossad/chockad Barnen var ledsna Dagen efter sa han Kom hem Vi åkte hem han brydde sig inte så mycket om oss och sa han vill ha utrymme att göra vad han vill Gillar att vara ute och pyssla och att han var ung (32) Han var ute och pysslade när han kom in satt han med hörlurar och lyssnade på musik Blev irriterad när barnen stojade rund honom Han säger att han inte träffat någon ny Det känns inte bra och jag känner mig ensam och sårbar Jobbar inte och har ingen inkomst Allt är han En ärvd gård Ledsen

Jag har läst dina tidigare inlägg, och din man är verkligen inte snäll mot dig och har aldrig varit det. Han har misshandlat dig psykiskt i åratal.

Ditt problem är inte om han är otrogen. Ditt problem är att du inte vågar lämna honom. Kontakta närmaste Kvinnojour och prata med dem. Gör det i hemlighet. Om du sedan ändå vill stanna kvar, så har du gjort ditt val. Annars kan de hjälpa dig och barnen att få ett anständigt liv.

5 gillningar

Hej detta gäller inte mig Borde kanske varit tydlig med det Mina barn är utflugna och jag har varit hos kvinno jourer men nu kanske det var så att jag ville ha en diskussion här,annars inte skrivit Detta gäller min dotter tragiskt nog Vet att hon borde lämna bryta mönster mm men det är inte alltid så lätt misstänker att min dotters man är otrogen och kanske inte är så snäll Hon är inte där Jag vet vad jag ska gör i stöttning ock så men vill diskutera här :frowning: