Är gräset grönare eller ej

undrar jag ibland… blev lämnad efter 11 år och 2 barn. hon visste inte vad hon ville livet. vi bröt och bodde kvar i vårt hus 4 månader. under denna tid var mkt som vanligt, både sexuellt och annat.

någon månad efter så har hon träffat nån annan(såklart)…de ses fortfarande efter drygt 6 månader.
men under denna tid så har vi träffats och haft sex många gånger, lite överallt. som oftast på hennes initiativ.
hon har alltså varit otrogen mot sin nya med mig under lång tid.
ni som gjort så här…hur orkar man egentligen leva med det…är det så lätt?
känner att hade det varit jag så hade det ätit mig inifrån…nån gång måste man ju berätta eller välja att leva med det…

1 gillning

Varför ställer du upp?

Härligt att ha två älskare/ älskarinnor att variera sig med,

Vissa är swingers och ha inget problem med det.

1 gillning

Oj oj @breakmyheart, va hon tar det lätt på ett partnerskap.
Håll dig borta från sex med denna donna, du gräver ner dig i onödan hörru.

2 gillningar

Det låter som att hon utnyttjar er båda?

För frågan är hur du mår i allt detta? Sex med ex kan kännas bra för stunden, men i längden kan det vara lite tuffare att orka med rent emotionellt.
Eller har du fortfarande någon slags längtan att det ska bli ni två igen?

För din egen skull vore det kanske bäst att faktiskt bryta helt med henne? För hon beter sig inte schysst mot någon av er.

1 gillning

Jag har varit där. Min x och jag gjorde exakt detsamma för 11 år sedan då han lämnade mig för en annan första gången. Det slutade med att jag efter två år fick nog och skrev ett email till hans nya om allting. Då lämnade ju hon honom och han kom hem tillbaka… nu har han då lämnat mig för en ny igen…10 år senare…
Sätt fast henne, meddela den nya… så skulle jag göra. Inte för att få henne tillbaka utan för att så gör man bara inte!

2 gillningar

@breakmyheart
Jag sympatisera med dig, men tyvärr jag tror du har inget att klagar på. ”Varför ställer du upp?” undrar jag med. Du vet att hon har någon annan. Har hon lovat dig något mer än sex? Planera hon lämna den andra för dig? Den enda anledningen att tala för den andra är att du hoppas att han lämnar henne så att hon kan komma tillbaka till dig. Vill du verkligen ha henne tillbaka på detta sätt? Tycker du hon är värde att har?

jag har inga problem längre i själva detta att vi separerade, nog det bästa.
dock har vi alltid varit synkade vad gäller sex

frågan är mer hur man som henne klarar av att va med sitt ex så många ggr i drygt 6-7 månader senast 2 veckor sen, samtidigt som hon har en ny.
sist så testade jag att ta initiativ för o se vad hon skulle säga och det slutade i sex…
så frågan är hur hon klarar av detta mot sig själv o mot nästa person

Dethär funderade jag också på det begav sig.
Att gå från kvinna till kvinna, säng till säng, och ha ett rent samvete. Hur fixar man det?

Men varför har du fortfarande sex med henne? Det kan jag inte låta bli att undra

1 gillning