Alternativ till skiljsmässa.se:s forum?

Jag hoppas verkligen att det är ok att posta denna fråga?!

När forumet ligger nere så ofta och så långa perioder så känner jag att jag just nu inte klarar mig utan det dagliga stöd som det innebär! Jag är inne i en skittuff period för tillfället! Gråter hela dagar! Har sjukskrivit mig för att inget funkar! Slutat äta igen!

Det är givetvis inte forumets samt administratörers fel att jag är mitt i detta, så klart! Jag kan tänka mig att alla på individnivå gör allt och så gott de kan! Det är jag övertygad om! Men för mig, som svikits av mitt x, som lämnats till mitt öde av honom,…det blir ett extra slag i magen när denna livlina är borta så oberäkneligt och länge! :frowning:

Har försökt att hitta något annat motsvarande, men inte hittat någonstans att ta vägen! Famlar liksom runt just nu och orkar inte klara mig själv!

Tänk vad viktiga nätmänniskor kan vara??!!

Åh, jag känner precis samma som dig. Har ju mått både sämre och bättre under den här tiden, men nu, när min man, X…, flyttat, är det som om processen börjar om igen. Inatt grät jag halva natten, tog mig till jobbet, men såg inte klok ut. Skyllde på förkylning… När jag då mår som sämst och loggar in och det inte fungerar är det som om jag blir alldeles handfallen. Det är sådant stöd att skriva här, få kommentarer, eller bara läsa om andra, att man inte är ensam. Att andra tagit sig ur och mår bra…

Skulle kunna tänka mig att ha en chatt någon annan stans också, men jag vet inget om sådant här…
Kram

Och till dig HoH, bra att du sjukskrivit dig. Har du någon stans du kan få energi, hjälp? Går du och pratar med någon?

Jag har försökt hitta någonstans på andra sidor där andra “drabbade” skriver, men det är ofta som forumen är mer eller mindre avsomnads! Visst, det går att läsa, men inte få stöd! Här är det skönt att man kan vara en blandning av lurker (när man inte mår så bra) och aktiv.