3,5 år

För 3,5 år sedan slogs livet i spillror .
Jag blev lämnad , kaos , circus.
Idag med facit i hand självrannsakan, och många samtal med fina vänner … jag lämnade hnm , jag tog upp det … men sen ångrade jag mig . Det hade varit kaos i två år , sen vi flytta till vår nya lgh ( första tillsammans)

Kvinnor tagit kontakt genom åren via mina sociala medier - jag hade blint tror min käre sambos ord . De sista två åren levde vi utan samlevnad och vart gång JAG tog upp det - vart det mitt fel.
Jobbade som en idiot 100% och xtra knäckte för hans företag gick åt helvete … ( han knullade väl istället) .
Betalade allt , spara , ordna allt hemma …
Men tacken när jag tog upp det om separation första gången - kom ….
När hon ( jag) klippte så mycket av det ekonomiska från hnm , slutade rodda hans företag , hans liv mm … allt i huvudet. En vidrig :nauseated_face: separation. En fruktansvärd vårdnadstvist och förodmjukelse . Jag var inget värt längre- jag hade ju sätt igenom detta rövhål och tagit ifrån hnm allt som han använt tack vare mig . Visserligen tog han alla möbler saker av värde , plus att han fortfarande utövar ngn form av makt genom ett gemensamt lån , men mig som han försökte såå många gånger knäcka , putta utför kanten lyckades han inte med .

Det gick så långt att jag gjorde ett s försök .
Kan riktigt se hur olycklig han var när han fick veta att jag misslyckades.
Han har tom slängt det i huvudet efteråt när vi var på kommunens familjesamtals terapi ” tyvärr så misslyckades du ”

Idag kan vi prata , men bara om barnet . Han försökte sig på ngn form av ”vänskap ” förra året - men allt handlade om att manipulera mig - igen .

Plötsligt var vi ihopa , plötsligt bodde han där i min lgh … En parasit som levt på mig i alla dessa år . ( 10,5år )

Vad jag lärt mig - hur farliga människor kan vara . Hur manipulation fungerar . Hur narcissister fungerar .

Idag är jag fri . Fast jag kämpar än idag med hans sjuka sätt , känner jag mig starkare , helare och visare :heart::heart::heart:

Jag är hellre fri och lycklig än olycklig i en sjuklig relation.

7 gillningar

Vad skönt att höra att du är fri äntligen!
Lånet kanske snart är betalt? Då är du ännu mer fri.

Hoppas du och barnet har det bra idag! :heart:

2 gillningar