Han var otrogen

Raderat

7 gillningar

Han kan inte stå för det han har gjort - bedragit, ljugit och manipulerat så nu projicerar han allt på dej. Hans enda ursäkt är att du kontaktade hennes x.

Han beter sig så barnsligt.

3 gillningar

“Inget ont som inte har något gott med sig”

Du har äntligen insett hur personen du varit gift med egentligen är, innerst inne :space_invader: :alien:

4 gillningar

Raderat

2 gillningar

Med all sannolikhet så är det så…

Här har du väl svaret på hur han är och även hur du själv är… du har velat att han är någon annan, men nu visar han sitt rätta jag och vad du än gjort/gör så vidhåller han. Det hjälper inte längre att du slår knut på dig, tar på dig hans skuld, skuldbelägger hans nuvarande för att ha manipulerat honom osv. Han visar nu SITT EGET rätta jag i all sin prydno och du gör bäst i att asap acceptera att detta handlar inte alls, eller iaf mkt lite om henne, det handlar isolerat om honom. Han drar nytta av henne nu och hon är troligen bara nästa offer :woman_shrugging:

Du är vinnaren som är av med :pig: men det kommer antagligen att ta ytterligare en tid innan du till fullo inser den fulla och positiva vidden av det själv :v:

1 gillning

Usch vad smärtsamt. Vill bara skicka lite styrka. Det kommer kännas bra igen en dag, UTAN denna man som behandlat dig så illa. I mina ögon finns det ingenting som kan ursäkta otrohet och lögner, än mindre att man inte tar på sig ansvaret för det.
Kram

Radetat

2 gillningar

Tack för stöd❤

1 gillning

Ja, det skulle det tveklöst vara. Men till syvende och sist så är det du som väljer själv.

Exakt samma sak gick jag i genom. Jag trodde att han hade en hjärntumör. Eller kanske han fått en hjärnskakning på jobbet. Hela hans personlighet var som förbytt, tyckte jag. Men när tiden gick och han började tappa sitt grepp om mig, då såg jag att han faktiskt var som han alltid hade varit. Grejen var att jag i åratal sett den man jag förälskat mig i från början och den man jag hoppades, önskade och trodde han var innerst inne. Alla hans dåliga sidor såg jag som undantag. Han hade bara vaknat på fel sida, eller kanske han var stressad eller kanske han hade lite ont i huvudet? Jag såg inte att i princip alla dagar var “dåliga” för hans del. Hans beteende var inte undantag, utan det var hans personlighet. Undantagen var när han faktiskt var trevlig eller på bra humör, vilket inträffade allt mer sällan ju längre tid vi var gifta.

Min man var otrogen i ett år innan jag ställde honom mot väggen och visade upp bevis för att jag visste alltihop. Och vad hände? Jo, han anklagade mig för att ha snokat och lyssnat på skvaller. Han hade inte gjort fel som hade en älskarinna, utan jag hade gjort fel som upptäckt det och dessutom avslöjade det för världen. Att jag sedan också krävde skilsmässa var bara för mycket. Enligt honom var precis allting mitt fel, och han har fortfarande efter flera år inte förlåtit mig för det.

Att våra barn tagit avstånd från honom skyller han också på mig, för i hans lilla värld är det så. Ingenting är någonsin hans fel utan det är alltid någon annan som är skyldig.

6 gillningar

Raderat

1 gillning

Du är fantastisk :muscle::heart:
Bra att du skriver här och att vi kan stötta dig och hjälpa dig att konstatera att det är han som är idioten.

Fint och beundransvärt.

Du har inte gjort fel.

Du framstår som stabil och din strategi har redan visat sig vara bra. Fortsätt så. Du är vinnaren i detta.

Tappa inte bort dig i detta. Du har förmodligen levt med en illusion av din man.

Du kommer att få det mycket bättre utan din man låter det som.

2 gillningar

Hej @Marte

Jag snabbläste ditt intro här, och nu i ditt sista inlägg skriver du nått som snurrar i min skalle.
.
Han blev ångerfull, sedan blev han sur på dig osv… Sedan blir han ännu surare över att kidsen inte vill träffa HANS NYA KVINNA ?
Va ?
Först får jag intrycket att ni bor tillsammans, sen att han har ny kvinna osv…
Vad är det som gäller ?

1 gillning

Raderat

2 gillningar

Raderat

2 gillningar

Okay
Nu fattar ja bättre, skit i detta kukhuvud, han är inte värd att lägga energi på.
.
Låt kidsen fatta sina beslut, att 15åringen tycker nått e ju bra, kanske kanske ditt X fattar nått framöver.

3 gillningar

Raderat

5 gillningar

Heja ditt nya jag! :muscle::heart:

1 gillning

Säger som @Lisa0987 .
Heja ditt nya jag.,.:muscle::smiling_imp:. Bra där !!!

1 gillning

Raderat

5 gillningar